הסרת שיער בטירת הכרמל

בעוד ישנם אזורים בגוף בהם השיער מבורך ותהיו שמחים לכמה שיותר ממנו, גם ישנם אזורים בהם השיער לא ממש רצוי. רגע לפני שגם אתם מתאמים תור נוסף להסרת שיער בשעווה ושנייה לפני שאתם מגלחים את האזור המיועד פעם נוספת, למה שלא תעניקו לעצמכם פתרון ארוך טווח עם הסרת שיער בלייזר?

שיטת הסרת השיער בלייזר מגלמת בתוכה שלל יתרונות:

 

  • סט של מספר טיפולים כאשר כל טיפול קצר
  • פתרון יעיל ומהיר
  • תוצאות אסתטיות לטווח הארוך

מדוע להסיר שיער דווקא ב"אמריקן לייזר"?

 

  • צוות מקצועי ומיומן
  • הקפדה על חדשנות
  • אחריות על התוצאות
  • טיפולים ללא הגבלה (מלבד אזור הפנים)

הסרת שיער בטירת הכרמל

"אני אגלח את האזור, למה לי עכשיו להסיר בלייזר?"

גילוח שיער או הסרה באמצעות שעווה, לא באמת יכולים להתחרות עם שיטת הסרת השיער בלייזר בכל הקשור לתוצאות. כל עוד גם אתם מגלחים אזורים שונים, הרי שיש לכם מטרה ברורה: להבטיח אזור חלק, אסתטי ואטרקטיבי יותר. כידוע, גילוח אזורים שונים בגוף מעניק תוצאה חלקה למספר ימים בודדים, ולעתים גם לכמה שעות בלבד.

כך, אתם נכנסים למעגל בלתי נגמר בו אתם הופכים משועבדים לגילוח השיער שכל כך מפריע לכם. לכאורה, מדובר על פתרון מידיי. בפועל? גילוח שיער אינו אלא פתרון לפרק זמן קצר מאד. עם הסרת השיער בלייזר לעומת זאת, כל הנדרש מכם הוא להשקיע לתקופה בטיפולים הנערכים בתדירות קבועה, כאשר בתמורה אתם מקבלים תוצאה ברמה האסתטית הגבוה ביותר לטווח הארוך.

הסרת שיער בשיטות אחרות, מייצרת חוויה קצת פחות טובה:

  • התעסקות בלתי פוסקת סביב הסרת השיער
  • כאבים פיזיים (בעיקר בשעווה)
  • תוצאות בינונית (לאחר גילוח: קוצים)

תכנית מותאמת אישית לטובת הסרת שיער טירת הכרמל

מאחורי צמד המילים "הסרת שיער", לא ניצבת לה תכנית טיפולים ספציפית המותאמת באופן אוטומטי לכלל המטופלים, אלא ליהפך. כל מטופל המעוניין להסיר את השיער בגופו, נהנה מתכנית טיפולים אישית המותאמת לו בהתאם לסוג השערה, צפיפות השערה וכיוצא בזה. בהתאם, מתקבלת החלטה אודות מספר הטיפולים, תדירות הטיפולים ופרק הזמן הנדרש על מנת להגיע לתוצאות.

הסרת שיער בטירת הכרמל

"כמה טיפולים אצטרך בכדי ליהנות מעור חלק?"

בשונה מהסרות שיער בשיטות שונות שהן קצרות מאד, הסרת שיער בלייזר היא שיטה שמיישמים אותה בהדרגה בכדי להבטיח תוצאות טובות יותר. לא ניתן לקבוע מראש כמה טיפולים נדרשים בכדי להגיע לתוצאה האידאלית, זאת מאחר וכל מטופל מאופיין בגוון עור אחר, סוג אחר של שיערה (שיערה עדינה או עבה יותר) וכן הלאה.

בהסרת שיער בלייזר המטרה היא לפגוע בזקיקי השיער בכללותם, ועל כן נדרשים כמה טיפולים שונים. כידוע, השיער צומח בהדרגה ובמחזוריות שונה, כך שלא ניתן בטיפול אחד בודד ל"נטרל" את כל זקיקי השיער. עם זאת, לאחר שיוגדרו מטרות לטיפול (בדגש על האזור בו מתבצע הטיפול), יהיה ניתן להעניק הערכה משוערת בהתאם לפרק הזמן שיידרש בכדי להגיע לתוצאות יפות.

הסרת שיער בלייזר ותופעות לוואי – למה יש לצפות?

עם הסרת שיער בלייזר התופעות השכיחות ביותר כוללות אדמומיות שטחית באזור בו בוצע הטיפול, נפיחות קלה. עם זאת, חשוב לציין כי לא תמיד לניתן לצפות את תופעות הלוואי, "במי הן יבחרו" ואיך הן יבואו לידי ביטוי. המכשור המתקדם, הניסיון המקצועי והצוות המנוסה – בזכותם ניתן להפחית משמעותית את הסיכוי להופעתן של תופעות לא רצויות אלו.

מעוניינים לבצע הסרת שיער טירת הכרמל? אנו מזמינים גם אתכם ליהנות מחבילות ייחודיות ללא הגבלה בכל אזורי הגוף (מלבד אזור הפנים). השאירו לנו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!