הסרת שיער – הסטייל של לולה קירק

לולה קירק מצלמת את עצמה מגלחת את שיער הרגליים שלה, שוברת טאבו בנושאי שיער גוף ועושה את זה עם סטייל!

בשנים האחרונות אנחנו לומדים להכיר דור חדש של נשים המאמץ את שיער הגוף שלו ומציג אותו לראווה באינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות. מאז שהיא פרצה בסערה אל הסצנה, המוזיקאית והשחקנית, לולה קירק, מנצלת את המגמה החיובית כדי להתמרד כנגד נורמות היופי ההוליוודיות.

רק לאחרונה קירק עיטרה את את שמלת המעצבים הוורודה שלבשה לארוע השטיח האדום של גלובוס הזהב עם סיכת "פאק פול ראיין" (פוליטיקאי אמריקני שמרן) והשלימה את המראה עם שיער בית שחי מתנפנף. כמו כן, הזמרת נוהגת להנציח גם ברשתות החברתיות את הגישה הבלתי מתנצלת שלה לגבי שיער הגוף הנשי. יחד עם זאת, למרות שהיא מפחיתה למינימום את השימוש בסכין הגילוח שלה, היא עדיין לא מוותרת על המראה הנקי ומגולח – והיא תראה לכם בדיוק איך היא משיגה אותו – עם אותו ביטחון עצמי.

בוידאו-פוסט האחרון שלה, לבושה בתחתונים וחזייה ושיערה הברונטי אסוף ברולים, קירק מגלחת ברעשנות את שיער הרגליים שלה בעזרת סכין גילוח חשמלי. "היי הוליווד!" היא כתבה, מגלחת את השוקיים שלה ביד אחת ומצלמת את עצמה בעזרת היד השניה. במקביל קירק לא שוכחת להדגיש שכמות השיער שכל אישה מחליטה להשאיר על הגוף שלה היא החלטה אישית ושבעצם אף אחת מהבחירות היא לא יותר או פחות נשית מהאחרת. וכך, באמצעות התמרדות כנגד איסורים מיושנים וריסוק נורמות, קירק ממשיכה לבסס את מעמדה כפורצת דרך בתחום היופי והאקטיביזם הנשי.

הסרת שיער באמריקן לייזר

לא משנה כמה שיער אתם מעוניינים להסיר ובאיזה חלק של הגוף, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמריקן לייזר, ונשמח להציע לכם את הטכנולוגיות המתקדמות העולם, וחבילות ללא הגבלה – להשגת התוצאה. מוזמנים להשאיר לנו פרט קשר בטופס שבתחתית הכתבה, ונשמח לספק לכם מידע נוסף על המבצעים וההצעות שלנו בתחום הסרת שיער בלייזר.