הסרת שיער באיזור האינטימי – מאז ועד היום

רבים משורצי החופים והבריכות נוהגים להיפטר משיער בחלק הגוף התחתון לפני עונת הרחצה. מחקר חדש מראה שהם לא הראשונים בהיסטוריה בשאיפה שלהם לקו ביקיני חלק.

מחקר שביצעו אנתרופולגים מאוניברסיטת UNLV נעזר ברשומות משתי המאות הקודמות (החל משנת 1890 ועד תחילת שנות האלפיים), שנאספו מכמעט 200 חברות שונות על פני כדור הארץ ושעסקו בגישות שונות לגבי הסרת שיער באזור האינטימי. מטרת המחקר היתה מציאת השוני בין חברות מערביות ללא מערביות ואת המניעים שעומדים מאחורי הגישה של כל חברה לנושא.

לפי מחקר קיים שנערך בתרבות המערבית, נמצא כי הנשים הן אלו שתומכות בביצוע הסרת שיער באזור זה (84% מהנשים לעומת 66% מהגברים בארה"ב). במחקר הזה שני המינים מציינים את הצגת המיניות בטלוויזיה ואת ריבוי סלוני היופי ומוצרי הסרת השיער כסיבות העיקריות המניעות אותם להסיר את השיער במפשעה.

סיבות נוספות הן ציפיות של בני הזוג,  שיפור יחסי המין, לחץ לעמוד בנורמות חברתיות, הרצון להרגיש סקסי ובעל ביטחון עצמי, ענייני היגיינה והקישור בין שיער גוף לבין תחושה של גועל ולכלוך.

הסרת שיער באיזור האינטימי

הסרת שיער באיזור האינטימי

ואיך הם עושים את זה? בשעה שמערביים נוהגים לגלח או למרוט, השיטה הפופולרית ביותר בחברות לא מערביות לשני המינים היתה מריטה על ידי האצבעות או על ידי פינצטה שהוכנה מצדפות או מבמבוקים. לפעמים הדבר נעשה בעזרת בני הזוג או אדם מאותו המין ממעמד נמוך יותר.

הסרת שיער בלייזר – השיטות המתקדמות בעולם

כאן באמריקן לייזר אנו מבצעים הסרת שיער בכל אזורי הגוף, בשיטות המתקדמות בעולם. אנו מציעים ללקוחות שלנו חבילות של הסרת שיער בלייזר ללא הגבלה, עד לתוצאה. למידע נוסף ומבצעים משתלמים, השאירו לנו פרטים בטופס שבתחתית הכתבה וניצור קשר.