הסרת שיער בגב ובכתפיים – מה חשוב לדעת?

לא משנה כלל אם מדובר על אישה או על גבר – הרי שכל אחד רוצה להרגיש במיטבו, לחוש אטרקטיבי ובעיקר שלם. בעוד ישנם אזורים בגוף בהם השיער מבורך, גם ישנם אזורים שתשומת הלב שמושקעת בהסרת השיער מהם, הופכת מתישה. אז מצד אחד אפשר לנסות ולהילחם בשיער באמצעות גילוח או שעווה, אך אפשר פשוט להתקדם יחד עם הטכנולוגיה ולבצע הסרת שיער בלייזר!

גברים יקרים, גם אם אתם נבוכים להסתובב עם גופייה, לרחוץ בבריכה או בים או פשוט להיות ללא חולצה ליד חברים או בת הזוג, דעו כי ניתן להסיר שיער גם מאזור הגב והכתפיים. הסרת שיער גב כתפיים זוכה לשביעות רצון גבוהה מאד, פשוט מאחר ואותם גברים שעברו את הטיפולים מעידים על תחושה נעימה יותר, נינוחה יותר ובטוחה יותר.

שיער בכתפיים ובגב יוצר מבוכה רבה, כאשר המון פעמים האסטרטגיה היעילה ביותר עבור אותם גברים היא להצניע את אותם האזורים. תוכלו גם אתם לצאת לחופשי עם גב וכתפיים נטולי שיער – כך שתוכלו ללכת עם גופיות, חולצות חשופות ולחוש בנוח גם בסיטואציות אינטימיות.

מספר הטיפולים הנדרש לטובת הסרת השיער גב כתפיים

אנו מבינים כי השאלה המתבקשת היא תוך כמה זמן יהיה ניתן ליהנות מהתוצאות ומאזורים חלקים. עם זאת, לא ניתן לקבוע מספר טיפולים מראש, פשוט מאחר וכל גבר מאופיין בכמות שיער שונה, צפיפות שונה ושיערות בעובי וחוזק שונה. הדרך הטובה ביותר לקבל הערכה משוערת היא עם פגישת היכרות, שלאורכה ניתן לאתר את האזורים המיועדים להסרה, תוך שניתנת גם הערכה באשר למספר הטיפולים. מה משפיע על היקף הטיפולים?

  • מחזור הגדילה של השיער
  • צפיפות השיער (כמות השיער באזור)

ישנם גברים שנהנים מהתוצאות כעבור מספר טיפולים בודדים, אך גם ישנם גברים שצריכים להתמסר לתהליך מעט ארוך יותר בכדי ליהנות מתוצאות מרביות. אנו שמחים להציע חבילת טיפולים ללא כל הגבלה, כך שגם אם הסרת שיער גב כתפיים נפרסת על פני יותר טיפולים, המחיר נותר קבוע.

הסרת שיער בגב ובכתפיים

הסרת שיער מהגב והכתפיים ותופעות לוואי – מה חשוב לדעת?

בפגישת ההיכרות תקבלו גם הסבר באשר לתופעות לוואי אפשריות. ישנם גברים שאינם סובלים מתופעות לוואי, אך גם אלו שכן – מדווחים על הטבה מידית כעבור מספר ימים. מאחר ומדובר על טיפול בו מכים את השערה בחוזקה, הרי שסביר כי יופיעו תופעות בדמות נפיחות ואדמומיות. חשוב להרגיע כי מדובר על תופעות טבעיות שסביר ויצופו, ולא על תופעות זרות שאין להן תקדימים.

אם הסרתם שיער בשעווה עד היום, מה זה כבר טיפול לייזר?

אחת השאלות שמפנים אלינו יותר היא באשר לעוצמות הכאב של הטיפול. ישנם גברים שהתנסו בהסרת שיער מאזור הכתפיים והגב, כאשר הדרך לעשות זאת אם לא בלייזר היא באמצעות שעווה. תלישת השערה באמצעות שעווה כואבת יותר, כך שעם טיפול לייזר אתם עוד עתידים לחוות טיפול ידידותי יותר. כך או כך, הסרת השיער בלייזר לגברים ובכלל כרוכה באי נעימות (קשה לכנות את הטיפול כ"כואב"), כאשר המכשור המתקדם מסייע בהפחתה משמעותית בתחושות אלו.

ומה באשר לתוצאות הטיפול?

טיפולי ההסרת שיער בלייזר מאזור הכתפיים והגב אצלנו אינם מוגבלים במספר טיפולים, כך שניתן להמשיך ולטפל באזורים הספציפיים עד אשר המטופל מגלה שביעות רצון מלאה.

אנו שמחים להציע גם לכם – חבילה ללא הגבלה של טיפולים! הסרת השיער גב כתפיים מוצעת לכם ללא הגבלה, כך שאתם יכולים לממש את זכותכם להסרה בכל שלב. במידה ואתם מעוניינים לשמוע על החבילות והמבצעים החמים שלנו, השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת ייעוץ חינם!