הסרת שיער מהאוזניים – כל מה שצריך לדעת

הגבר המודרני הוא גבר שלא מתבייש לדבוק בשגרת טיפוח, ובעיקר כזה שלא מתבייש להודות שהוא מטפח שגרה שכזו. בעוד ישנם אזורים בגוף בהם השיער מבורך ומתקשר עם מונחים של רעננות, מראה בריא ואטרקטיביות, גם ישנם אזורים שעירים שבעיקר יוצרים מבוכה, חוסר נוחות ופגיעה קשה בנראות האסתטית.

הרצון להיפטר משיער מיותר מובן, בעיקר בעת שמדובר על שיער המצוי על האוזניים. השיער המטריד את הגברים (וגם חלק מהנשים) עוטף את האוזן בחלקה החיצוני, וגם בפנים האוזן. כמו כל הסרת שיער אחרת בכל אזור בגוף, הסרת שיער מהאוזניים מעלה את הביטחון העצמי ובעיקר מייצרת נראות נעימה יותר.

ישנם לא מעט גברים שמנסים להילחם באותן השערות באמצעות חמצון שיערות האוזניים, תלישתן באמצעות פינצטה ואפילו בעזרת שעווה. הודות לטכניקת הסרת השיער בלייזר, אין באמת סיבה לטפח את הרוטינה הקבועה של הסרת השערות עם צמיחתן מחדש בכל פעם.

הסרת שיער מהאוזניים – האם ישנן תופעות לוואי לטיפול?

כמו כל הסרת שיער בכל אזור בגוף, לא ניתן לקבוע מראש האם יופיעו תופעות לוואי. כל גבר יכול להציף תגובה שונה לטיפול הסרת השיער בלייזר, אך כן חשוב לציין כי במידה והופיעו תופעות לוואי, הרי שהן חולפות כעבור זמן קצר. התופעות השכיחות ביותר כוללות:

  • נפיחות מזערית
  • אדמומית באזור ההסרה

"הסרה מאוזניים עם שעווה כואבת, איך זה עובד עם לייזר?"

ואכן, בעת שמורידים את השערות באוזניים בשיטות שאינן הלייזר, הרי שהתוצאה לא מחזיקה מעמד לטווח הארוך, וכעבור פרק זמן קצר מאד יש לחזור על הפעולה שוב. כך, על הגברים שרוצים להסיר את השיער לחוש בחוסר הנעימות פעם אחר פעם. עם הבחירה להסיר את השיער באוזניים באמצעות לייזר, אמנם ישנה אי נוחות קלה, אך בשונה משיטות אחרות – התוצאות מחזיקות ליותר זמן. במכשירים המתקדמים בהם עושים שימוש, ישנה מערכת קירור שמקלה מאד על תחושת הכאב השטחי המלווה את הטיפול.

הסרת שיער מהאוזניים – כל מה שצריך לדעת

הסרת השיער מהאוזניים – כמה זמן מחזיקות התוצאות?

כל גבר הוא אינדיבידואל, וזו הסיבה כי לא ניתן לקבוע מראש לכמה זמן התוצאות מחזיקות. ישנם גברים עם צמיחה עקשנית יותר, בעוד ישנם גברים שגם עם צמיחת השיער מחדש מגלים שיערות עדינות שכמעט ולא נראות לעין. חשוב לציין כי הסרת השיער, לרבות הסרת שיער מאוזניים, אינה לצמיתות.

עם זאת, גם במידה וישובו לצמוח שיערות באוזניים, הרי שהן מופיעות בצורתן החלשה, שבאה לידי ביטוי בצפיפות נמוכה יותר ובשיער בהיר יותר.

מה משפיע על היקף הטיפולים הנדרש?

בשונה מאזורים אחרים בהם גברים נוטים להסיר שיער (גב, כתפיים, בטן, חזה) שהינם אזורים גדולים יותר, הסרת שיער מהאוזן פשוטה יותר מאחר ומדובר על אזור קטן. עם זאת, מספר הטיפולים אינו נקבע מראש, אלא שהוא מותאם לכל גבר בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • צפיפות השיער באזור האוזן
  • תדירות צמיחת השיער

האוזניים – חלק בלתי נפרד מהפנים

לא אחת נאמר כי הפנים הן תעודת הזהות וכרטיס הביקור של כל אדם. עם הפנים שלכם אתם יוצאים לדייטים, מגיעים לפגישות עסקיות, מפגשים חברתיים וראיונות עבודה. חזות אסתטית ואטרקטיבית גורמת לכם לחוש שלמים יותר ובטוחים ביותר בעצמכם. מאחר והאוזניים הן חלק בלתי נפרד מהפנים, הרי שטיפוחן ברמה האסתטית חיוני.

אם גם אתה נבוך משיערות האוזניים, דע כי ניתן לשים סוף למבוכה! אנו מזמינים גם אותך ליצור איתנו קשר עוד היום, ולשמוע על חבילות הטיפולים והמבצעים שלנו על הסרת שיער מהאוזניים. אנו מתחייבים על טיפול מקצועי ואדיב, המבוסס על טכניקות מתקדמות ומכשור חדיש.