ניתוחי לייזר בעיניים ומשקפיים – כל הנתונים

לכמה ישראלים יש בעיות ראייה? כמה מהם משתמשים בעדשות? כמה שוקלים לעבור הליך של ניתוחי לייזר בעיניים? בואו לגלות את התשובות!

אם אתם סובלים מליקוי ראיה ומתעניינים בפתרונות אפשריים לתיקון הראיה כמו ניתוחי לייזר בעיניים, הנה כמה עובדות סטטיסטיות שעשויות לעניין אתכם על לקויי ראיה בישראל ועל הפופולריות הרבה של הסרת משקפיים בישראל.

יותר ממחצית מהישראלים בני 20 ומעלה סובלים מלקות ראייה ומדובר באחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בישראל. לפי סקר שנערך לאחרונה, כ-3 מיליון ישראלים מרכיבים משקפיים או עושים שימוש קבוע בעדשות מגע כדי לשפר את ראייתם. הבעיה אינה נפוצה רק בגילאים מבוגרים, שבהם באופן טבעי הראייה נחלשת. אם אתם בני 18-34 יש סיכוי של 50% שאתם מרכיבים משקפיים היום או שהרכבתם אותם בעבר.

ניתוחי לייזר בעיניים – פופולריות גדלה

ע"פ הנתונים, כשליש מהאוכלוסייה הצעירה נעזר באופן שוטף במשקפיים לתיקון ליקוי הראייה שלו – בעוד שכמעט 15% נעזרו בהם בעבר, והמירו אותם בעדשות מגע או שעברו הליך של ניתוחי לייזר בעיניים. כשליש ממרכיבי המשקפיים העידו שהם מתכוונים לעבור את ההליך בעתיד.

EBK

עדשות מגע – פופולריות נמוכה

רק חלק קטן מלקויי הראיה בישראל בחרו בעדשות מגע אופטיות כפתרון למצבם. מספר הישראלים שמרכיבים עדשות מגע (2017) הוא כ- 250,000, שהם כ-5% בלבד מהאוכלוסייה הסובלת מליקוי ראייה. מעבר לעדשות מגע אופטיות עדיין לא מבטיח פרידה סופית ממשקפי הראיה שלכם. מתוך  250,000 הישראלים שמרכיבים עדשות מגע כ-87% מהם מרכיבים גם משקפיים, בעיקר כשהם סובלים מעייפות בעיניים. הגיל הממוצע של מרכיבי עדשות המגע עומד על 27, אבל המודעות לאפשרות והתחלת השימוש מתעוררת לרוב כבר בגיל ההתבגרות.

משתמשים במשקפיים או בעדשות מגע? רוצים לדעת אם אתם מתאימים להליך של ניתוחי לייזר בעיניים? מוזמנים להשאיר את פרטיכם בטופס שתחתית הכתבה, ונשמח לקבוע לכם פגישה לצורך בדיקת התאמה להליך, ללא עלות וללא התחייבות.