הסרת שיער בפנים – 5 עובדות מפתיעות

איזו שיטה מתאימה לכם? מה כדאי לכם לקחת בחשבון כשאתם מחליטים לעבור הסרת שיער בפנים? מה מציעים החידושים הטכנולוגיים? הנה כמה עובדות מפתיעות על הסרת שיער בפנים שיעזרו לכם לקבל החלטה

  1. לא למרוט מהשורש: מריטה של שיער פנים אמנם מוציאה את השערה מהשורש, אבל היא אחד הדברים היותר גרועים שאתם עלולים לעשות לעצמכם. זאת משום שלאורך זמן מדובר בפעולה שממריצה את אספקת הדם לזקיק, והתוצאה היא שערה עבה וחזקה יותר שתצמח ממנו.
  2. גילוח לא מחזק את השערה: לעומת זאת, המיתוס שטוען שגילוח שיער יגרום לו לגדול עבה וכהה יותר הוא אכן מיתוס. אופי השערה נקבע אך ורק בזקיק והשיער שנמצא מעל העור הוא חומר מת. הסיבה שאנשים נוטים להאמין במיתוס הזה היא שגילוח מחדד את קצה השערה, מה שיוצר תחושה שהיא עבה יותר. לפעמים הגילוח משנה את זווית שבירת האור על השערה באופן שגורם לשערה להיראות כהה יותר.
  3. הבהרת שיער – לא לכולם: הבהרת שיער היא פתרון בו בוחרות חלק מהנשים שמעדיפות להימנע מביצוע הסרת שיער בפנים – אבל יש לקחת בחשבון שהוא לא מתאים לנשים עם גוון עור כהה יחסית ובכל מקרה הנראות של שיער מובהר גדלה ובולטת באור השמש או – אפרופו עידן הסלפי – דרך עדשות מצלמה.
  4. אפילציה – יש חסרונות: אפילציה היא שיטה ותיקה של הסרת שיער בפנים והיא מתבססת על ניתוק אספקת הדם לזקיק השערה. מחט דקה שמוחדרת אל הנקב ממנו גדלה השערה שולחת גל חום אל כלי הדם שבבסיס הזקיק ואוטמת אותו. תוצאות קבועות יושגו רק עם המטפל שלכם מיומן מאוד, וקחו בחשבון שמדובר בתהליך לא קצר.
  5. הסרת שיער פנים בלייזרהפתרון היעיל: מעבר להיותה אפקטיבית לשטחים גדולים יחסית (למשל לחיים וצוואר אצל גברים) ומותאמת לסוגי שיער וצבעי עור שונים, עשויה גם לחסל את תופעת הצמיחה של שערות פנימה, מתחת לעור, תופעה שגורמת לגירויים בעור ובמקרה הגרוע לדלקות וזיהומים. הסיבה: קרן הלייזר, בנוסף לכך שהיא משמידה את הזקיק בהדרגה, גם מעודדת את השערה לצמוח ישר.

מעוניינים לעבור הסרת שיער בפנים בלייזר? השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, וניצור עמכם קשר.

מידע נוסף לקריאה:

מה אסור לעשות אחרי הסרת שיער בלייזר?