לייזר בעיניים או צרות עם משקפיים

החיים מלאים ברגעים שגרתיים בהם המשקפיים מפריעים לכם באופן בלתי צפוי. אוהד כדורגל וולשי חווה על בשרו אחד מוזר במיוחד

אם אתם מרכיבים משקפי ראייה יש מצב שתזדהו עם הסיפור הקצת מוזר של אוהד קבוצת הכדורגל "קרדיף" הוולשית שהצליח לשכוח שהוא מרכיב משקפיים ונאלץ להקריב אותם על מזבח אהבתו לקבוצה. האוהד נכח במשחק הקבוצה בתחילת 2019 ואפילו הצליח לקבל חיבוק מהשחקן פול במבה אחרי שהאחרון הבקיע שער גורלי, אלא שהחיבוק היה כל כך חזק, שהמשקפיים שניצבו בתווך לא עמדו בעומס ונשברו. לא דווח האם הוא קנה משקפיים חדשים או שבחר לעשות לייזר בעיניים.

הסרת משקפיים בלייזר

זו אולי סיטואציה יוצאת דופן אבל החיים מלאים ברגעים שגרתיים בהם המשקפיים מפריעים לכם באופן בלתי צפוי. הנה כמה דוגמאות שמרכיבי משקפיים מן הסתם ימצאו את עצמם לפחות בחלקן:

  • בז'רגון של המשקפופרים קוראים לזה "נשיקת משקפיים". אם ניסיתם פעם לנשק על הלחי משקפופר אחר בטח שמתם לב שהמשקפיים שלכם מתנשקים ראשונים ובמקרה הפחות טוב נאבקים, ובכל מקרה תשכחו מגישה ללחי.
  • ביער פסטורלי או סתם בשדרה עירונית אתם עוברים ליד עץ או שיח גבוה שמוצא לנכון לשלוח ענף סורר שקוטף את המשקפיים מפרצופכם המופתע משאיר אתכם לגשש בעולם מטושטש ולפנטז על לייזר בעיניים.
  • אם ניסיתם פעם לחבוש קסדה שלמה לפני שעליתם על אופנוע אתם בטח כבר יודעים שמשקפיים וקסדות, זה לא סיפור אהבה גדול.
  • חוקרים מדעיים יפנו יום אחד זמן ויתמקדו בשאלה המסקרנת באמת: מה במשקפיים כל כך קוסם לפעוטות. עד אז תאלצו להתמודד עם ידיים קטנות שנשלחות באופן בלתי צפוי בכיוון המשקפיים, ננעלות עליהם בכוחות על אנושיים ולשאת תפילה קטנה שהם יחזרו אליכם בשלום.
  • ועוד לא דיברנו על סרטי תלת-ממד, שאם אתם לא מוצאים דרך להנדס את שני הזוגות על גשר האף שלכם אתם יכולים לשכוח מהם, על רכבות הרים שמאיימות לשתף פעולה עם כח הכבידה ולתלוש מכם את המשקפיים או את הפעם ההיא שדווקא יצאתם בלי המשקפיים, ובהיתם שעה ארוכה במישהו כדי לדעת אם אתם מכירים, רק כדי לגלות שהוא חשב שאתם מפלרטטים איתו.

מתלבטים לגבי פרידה חד צדדית מהמשקפיים? אתם מוזמנים לבדיקת חינם להתאמתכם להליך של לייזר בעיניים להסרת המשקפיים באמריקן לייזר. צרו השאירו את פרטיכם בתחתית הכתבה, ונשמח לסייע לכם.