פרסם הסרת שיער גברים – ואיבד עוקבים

כוכב בריטי פרסם מוצרי הסרת שיער גברים ללא בושה, ואיבד אלפי עוקבים באינסטגרם, קראו על הפרשה שמשעירה את הממלכה המאוחדת

גראנט קראפ, זוכה הריאליטי הבריטי "אי האהבה", נצפה חושף ישבן ומתהלך ללא חולצה כשרק מגבת לגופו, כשהוא מפרסם ללא בושה מותג לצורך הסרת שיער גברים.

רוב הסלבריטאים המשלבים באינסטגרם שלהם המלצות על מותגים מסחריים יודעים את המינון הנכון של פרסומות ופוסטים אישיים. כנראה שקראפ זקוק לשיעור או שניים בנושא: רק לפני חודש דווח כי קראפ החל לאבד אלפי עוקבים באינסטגרם, בעקבות פרסום מאסיבי של מותגים בחשבון האינסטגרם שלו, וקראפ נרגע. אלא שהלקח לא נלמד – תוך זמן קצר קראפ חזר לטריקים הישנים שלו, וקידם מותג לצורך הסרת שיער גברים.

הפעם שיתף הכוכב לשעבר של הריאליטי הבריטי "אי האהבה" סטורי באינסטגרם, שבו צילום של עצמו כשרק מגבת לגופו, כשהוא מסיר חלק משיער גופו – על מנת לעודד הסרת שיער גברים. "להתראות שיער גוף" כך תייג גראנט את התמונה, אשר צולמה במקלחת, באקט פרובוקטיבי לקידום הסרת שיער גברים. לאחר מכן הוא ייעץ למעריצים שלו להשתמש בקופון שהוא יעניק להם כדי לקבל הנחה לרכישת מוצר המשמש לצורך הסרת שיער גברים.

זו לא הפעם הראשונה שגראנט מעלה פוסט בנושא הסרת שיער גברים לרשת, לאחרונה חלק עוד תמונה בה הוא נראה כשהוא מכוסה במגבת. בחודש שעבר דיווח אתר המנתח נתונים של רשתות חברתיות באינטרנט כי המוניטין של גראנט ספג פגיעה קשה מאז שניפרד מטניה דאמיר, אותה פגש ב"אי האהבה" בשנה שעברה, ובין השניים התפתח רומן. בהשוואה, הדף של האקסית של גראנט, טאניה, דווקא ממריא עם תוספת ממוצעת של 6,990 עוקבים בכל חודש. נראה שאין די בטיפולי הסרת שיער גברים.

כמה גברים מורטים שיער מהגוף?

האתר חישב כי מנצח "אי האהבה" מפסיד 5,160 עוקבים בכל חודש, כפי הנראה כתוצאה מפוסטים ממומנים שהעלה בתדירות גבוהה. אבל לא כל הבשורות החדשות לגראנט הן רעות, העוקבים שכן נשארו מפגינים מעורבות גבוהה באמצעות תגובות ושיתופים של התכנים שהוא מעלה. לגראנט יש כרגע 171 אלף עוקבים באינסטגרם ואילו טאניה מחזיקה בכ-360 אלף.

אין ספק שלא די בטיפולי הסרת שיער גברים, כדי ליהנות מפופולאריות גבוהה אבל הם בהחלט עשויים לסייע.

מעוניין בטיפולי הסרת שיער גברים? אין צורך בתמונה באינסטגרם. פשוט כתוב לנו את פרטיך בתחתית הכתבה, ואנו ניצור עמך קשר.