מגיש התכניות שמעודד הורדת שיער

מריבה סוערת התעוררה בתוכנית בוקר בנושא הורדת שיער. קראו וגלו באיזה צד אתם

מסתבר שגם בתוכניות הבוקר הרגועות הטונים יכולים לעלות מפעם לפעם: מגישי תכנית הבוקר הבריטית "בוקר טוב בריטניה", פירס מורגן וסוזאנה רייד, התעמתו בעקבות נושא שמסעיר באחרונה לא מעט גברים ונשים ברחבי העולם: הורדת שיער בית השחי. העימות התפתח לאחר שמורגן טען שגברים לא אוהבים נשים שנמנעות מביצוע הורדת שיער הגוף שלהן.

זוג המגישים התווכח בתכנית "בוקר טוב בריטניה" כשקמפיין "ינואר השעיר" (JANUHAIRY), שמעודד נשים להתיידד עם שיער גופן הטבעי ולהפסיק לגלח את בתי השחי שלהן, עלה לדיון.

הורדת שיער –  המקרה של מדונה

הקמפיין חילץ תגובה נסערת מהמנחה פירס מורגן, שטען בנחישות בשם אומת הגברים שבני מינו לא אוהבים נשים עם שיער גוף. "כשנשים פוגשות גברים עם שיער גוף ברוב הפעמים לא אכפת להן, או שהן נמשכות לזה. בדרך כלל הן לא שונאות את זה", הוסיף מורגן והתעקש ש"גברים לא ממש אוהבים נשים שמציגות לראווה המון שיער גוף. מצטער, זאת האמת."

כשהוא מחזיק תמונה של מדונה מציגה לראווה את שיער בית השחי שלה הוסיף מורגן כי "99.9% מאוכלוסיית העולם הגברית, כשהם רואים את התמונה הזו, הם יגידו 'איכס'. לא רוצים לראות את זה, סליחה". רייד, שהיה אפשר לראות בבירור שהיא רותחת, ענתה: "זו נקודת מבט אישית, זו מוסכמה חברתית, פירס", והוסיפה כי "הטענה היא שאם יותר נשים היו מתייחסות בטבעיות לשיער הגוף שלהן המוסכמה החברתית הייתה משתנה".

"זה הכל עניין של קבלת הגוף, כי הטענה היא שגם לגברים וגם לנשים יש שיער גוף, אבל גברים לא מרגישים מחויבים להיפטר מכולו או לעמוד בפני שיימינג חברתי."

הורדת שיער – לפי המודל האישי שלכם

אנחנו באמריקן לייזר מעודדים כל אדם לבחור את מודל היופי האישי שלו, המתאים לתחושותיו ולהעדפותיו. לגברים ולנשים המעוניינים לעבור הורדת שיער, אנו שמחים להציע חבילות ללא הגבלה, המאפשרות להגיע לתוצאה בכל מספר נדרש של טיפולים, במחירים משתלמים במיוחד.

למידע נוסף על הורדת שיער באמריקן לייזר, כתבו את פרטיכם בתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר