הסרת משקפיים… בגלל הסמארטפונים?!

האם זמן ממושך מול מסכים גורם לבעיות ראייה המצריכות הסרת משקפיים? ממשלת יפן סבורה שכן

אם נדמה לכם שיותר ויותר ילדים נזקקים למשקפיים, אתם לא לבד, גם ממשלת יפן הבחינה בתופעה. ראייתם של תלמידי יפן מתדרדרת וממשלת יפן סבורה שהאשמה היא בסמארטפונים. סקר שנערך באחרונה על ידי משרד הספורט, המדע והטכנולוגיה של יפן מצא כי מספר התלמידים שמתמודדים עם יכולות ראייה הנמוכות מרמה 1.0- (שווה ערך לראיה של 20/20) הוא בשיא של כל הזמנים ועומד על 25.3%. הממשלה מייחסת את המגמה ל"הגדלת זמן הבילוי מול מסכים (מסכי סמארטפונים) במשחקים".

משחקים בסמארטפונים הם תחביב אהוב מאד ביפן. ארץ השמש העולה מהווה את שוק המשחקים השלישי בגודלו בעולם. אחוז גבוה מהגיימרים שמשחקים במשחקי המחשב במדינה, משתמשים לשם כך בסלולרי שלהם (41% מהגברים ו-32% מהנשים). חשוב לציין כי עלייה בזמן הצפייה במסכים לא הוכחה כקשורה בפגיעה בראייה המצריכה הסרת משקפיים בלייזר. עם זאת, מומחים מזהירים שתקופות ממושכות של חשיפה לאור כחול הנפלט מהסמארטפון, עלולות לגרום ללחץ על העין או לעייפות.

יפן אינה המדינה היחידה שמתקיים בה שיח ביקורתי חריף על הנושא. בשנה שעברה איימה סין (שמהווה את שוק המשחקים הגדול בעולם) לנקוט בפעולות בלתי מתפשרות כדי להגן על ראיית הילדים, כולל הסדרת מספר המשחקים המקוונים היוצאים לאור והגבלת זמן המשחקים. בהודעה צוטטו נתונים של ארגון הבריאות העולמי, לפיהם המדינה סובלת מהאחוז הגבוה ביותר בעולם של הילדים המתמודדים עם קוצר ראייה.

ניתוח הסרת משקפיים

הסרת משקפיים באמריקן לייזר

אם גם אתם מתמודדים עם קוצר ראייה, בין אם לאחר בילוי זמן ממושך מול המסך או ללא קשר, טיפול הסרת משקפיים בלייזר באמריקן לייזר עשוי לשפר את איכות חייכם באופן משמעותי ולעזור לכם להיפרד מהמשקפיים לתמיד. הסרת משקפיים באמריקן לייזר מתבצעת על ידי רופאי עיניים מנוסים ובכירים, בעלי ניסיון רב. לפני טיפול הסרת משקפיים באמריקן לייזר, אנו מבצעים בדיקת התאמה יסודית ללא תשלום, במטרה להתאים לכם טיפול הסרת משקפיים בשיטה הנכונה ביותר עבורכם.

אם אתם שוקלים לעבור הסרת משקפיים, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו את פרטיכם בתחתית הכתבה, ונשמח ליצור עמכם קשר.