הסרת משקפיים בלייזר הקפיצה את הקריירה של שחקן הבייסבול

קרטר קייבום האמריקני, שחקן קבוצת הבייסבול "וושינגטון נשיונלס" עבר הסרת משקפיים בלייזר, והמאמן נותר המום מהשיפור ברמת המשחק שלו

קבוצת הבייסבול "וושינגטון נשיונלס" נכנסה לאימוני האביב בתקווה לראות שיפור מסוים במשחקו של קרטר קייבום, בן ה-23 שעד כה הותיר רושם טוב.

מאמן החבטות קווין לונג סיפר לתקשורת בארה"ב כי קייבום עבר הליך הסרת משקפיים, זאת לאחר שהגיע ל-2020 ללא שהשיג כלל הקפות מלאות ב-33 משחקים בשנה שעברה. שבועיים לתוך אימוני האביב, לונג הבחין בשיפור משמעותי אצל קייבום.

"הוא עשה טיפול בעיניים והוא רואה את הכדור טוב יותר," אמר לונג בריאיון לעיתונות, "הוא לא פוזל וכנראה שזה עבד. התנופה שלו, יציבת הידיים שלו, הוא נראה טוב. נמשיך לעקוב אחר קרטר ולראות איפה הוא נמצא, אבל מבחינה נפשית, שלדעתי זה הדבר החשוב יותר מכל עכשיו, הוא במצב מאוד טוב."

קבוצת "וושינגטון נשיונלס" מתכננת לתת לקייבום את כל ההזדמנויות להחזיק בעמדה ההתחלתית בבסיס השלישי. עד כה הוא טרם התגלה כמי שיכול להתאים לקמה בגבוהה, אבל עכשיו כשהוא רואה את הכדור בצורה ברורה יותר, לונג אופטימי לגבי הסיכויים שלו.

"יש לו תחושה אחרת לגביו," אמר לונג. "הוא הרבה יותר בטוח ממה שציפיתי שהוא יהיה בתחילת אימוני האביב. הוא משוחרר, אני אוהב את הדרך שבה הוא מתמודד עם זה כרגע. נראה שהוא נמצא במקום הרבה יותר טוב מאשר ממה שאי פעם ראיתי אותו בשנה שעברה."

הסרת משקפיים בלייזר – הכדור בידיים שלכם

הליך הסרת משקפיים בלייזר בהחלט עשוי לשנות את החיים של מי שעוברים אותו מן הקצה אל הקצה. נראה שזה מה שהעתיד צופה לשחקן הצעיר, ומה לגביכם? אצלנו ב"אמריקן לייזר" תוכלו לראות את העתיד הרבה יותר טוב, באמצעות הליך הסרת משקפיים בלייזר, שמבוצע על ידי צוותים מנוסים, ותיקים ומיומנים ובאמצעות המיכשור המתקדם מסוגו בעולם, בטכנולוגיית EBK. זה הזמן להגיע אלינו לפגישת ייעוץ ללא כל התחייבות או עלות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר את פרטיכם בטופס שבתחתית העמוד ואנו נחזור אליכם בהקדם!