הסרת שיער בלייזר – 4 יתרונות שחשוב להכיר

נשים וגברים רבים מורידים שיער בשיטות שונות ומשונות. אז למה כדאי לבחור דווקא בהסרת שיער בלייזר? הנה 4 סיבות מצוינות:

  1. לא מבזבזים זמןשיטות ההסרה המיושנות משעבדות, מתישות ומתסכלות. כשמסירים שיער בסכין גילוח או עם שעווה/סוכר, צריך לחזור על הפעולה שוב ושוב, והדבר לוקח זמן רב. חשבו כמה שעות אתם משקיעים במהלך החיים, וכמה זמן אפשר לחסוך כאשר בוחרים בהסרת שיער באמצעות לייזר, תהליך שדורש מספר מצומצם של טיפולים ולאחריהם, וגם זאת לא תמיד, תחזוקה אחת לזמן רב.
  2. חוסכים כסף – אנשים רבים חושבים בטעות שהסרת שיער בלייזר היא יקרה, אבל האמת היא שלטווח ארוך – היא דווקא חסכונית. עלותם של סכיני גילוח, של קצף או של החומרים שבהם משתמשים בשיטות אחרות – מצטברת עם השנים. מכיוון שהטיפולים חוזרים על עצמם שוב ושוב, העלות הסופית יקרה מאד, וזה עוד לפני שלקחנו בחשבון את מחיר הזמן האבוד. עם הסרת שיער בלייזר עלות החבילה אולי נראית יקרה בהתחלה, אבל בסיכום הכללי, היא עשויה להיות זולה בהרבה משיטות אחרות.
  3. מקבלים תוצאות – מאות אלפי אנשים בישראל עוברים בכל שנה טיפול הסרת שיער בלייזר, ואחוז גבוה מהאוכלוסייה התנסה בה. גם בעולם השיטה זוכה להצלחה אדירה – והסיבה פשוטה: התוצאות מדברות בעד עצמן. אנשים מרוצים, מספרים לחברים – ואיכות הטיפול נראית לעיני כל.
  4. חבילת טיפולים ללא הגבלה – איך אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים כמה טיפולים שצריך? פשוט מאוד, כשבוחרים לעבור הסרת שיער בלייזר ב"אמריקן לייזר", יש אפשרות לרכוש חבילה שכוללת כמה טיפולים שצריך, לכל החיים. ככה, גם אם השיער חוזר לצמוח מסיבות שונות כגון שינויים הורמונאליים, אפשר להסיר אותו בלי לשלם עוד. חבילה להסרת שיער ללא הגבלה אפשר למצוא בלעדית ב”אמריקן לייזר”, הרשת המובילה בישראל – שלה סניפים בכל רחבי הארץ!