אמריקנית: קרם הסרת שיער הסתתר לי בשמפו

אשלי רוז אהבה לשנות את עיצוב השיער שלה מידי פעם, מאסוף לפזור לחצי אסוף, אבל ייקח עוד קצת זמן עד שהיא תוכל לעשות את זה שוב, כי הסיוט הכי גדול של מי שאוהב את השיער שלו התגשם עבורה: האמריקנית בת ה-21 מוויסקונסין, טוענת שכתוצאה משימוש במרכך שרכשה השיער שלה נשר כולו. רוז פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה מזעזעת למדי, של שיער הראש הארוך שלה מונח בגושים על שפת האמבט וכתבה: "הלילה הזה היה טראומתי בשבילי. אתה לעולם לא חושב לבדוק את השמפו שלך כשאתה קונה אותו, אבל אני מתכוונת לעשות את זה מעכשיו ולנצח".

רוז מספרת שהתקלחה כרגיל וחפפה בשמפו ואז בקונדישינר, אבל משהו היה שונה. היא הריחה ריח מוזר. היא המשיכה בחפיפה ואחרי ספיגת מים קצרה במגבת החליטה להשתמש במייבש שיער. היא הורידה את המגבת מראשה והריחה שוב ריח שונה, היא לא קלטה עד כמה הריח נורא עד שהיא יצאה מהמקלחת ולכן חזרה לחפוף את השיער שוב עם שמפו אחר. להפתעתה, כשפתחה את המגבת, השיער שלה פשוט נשר בגושים. בתגובה היא התחילה לבכות ולצעוק.

רוז ואמה מאמינות שמישהו ערבב ספילטור (משחה שמיועד לביצוע הסרת שיער) בבקבוק המרכך שרכשה. "אי אפשר לבטוח בשום דבר יותר", היא הוסיפה בחשבון הפייסבוק שלה, בצירוף תמונה שלה עם קרקפת עירומה לאחר שנאלצה לגלח את ראשה, והפצירה במכריה לבדוק את השמפו שלהם לפני שהם משתמשים בו. במקרה שלה נוזל הקונדישינר היה ורוד במקום לבן, וגם הריח היה חריף ולא נעים".