הסרת משקפיים בלייזר – פתרון מונע לסכנה מעדשות מגע

הקיץ מביא איתו לא מעט מקלחות, טבילות בבריכה ומים זורמים באופן כללי, אבל משתמשים בעדשות מגע צריכים לשמור על עירנות קצת יותר מאנשים אחרים כשהם נהנים במים. הז'ורנל הרפואי של ניו אינגלנד מדווח על שני אנשים שהתעוורו בעקבות שחייה או מקלחת עם עדשות המגע שהם מרכיבים.

המגזין מדווח כי אשה בת 41 איבדה את הראייה בעינה השמאלית כתוצאה מהתחפרות של טפיל בעינה. פלישתו של הטפיל התאפשרה מאחר שהאשה לא הסירה את עדשות המגע שלה בשעה שהתקלחה.

האשה ביקרה אצל רופא העיניים שלה עם תלונה על ראייה מעורפלת, כאב בעין ורגישות לאור לאורך פרק זמן של חודשיים. היא הסבירה שהיא נוהגת להשאיר את עדשות המגע החודשיות החד פעמיות שלה בעיניים כשהיא שוחה או מתקלחת. לפי הדיווח האשה בקושי הצליחה להשאיר את העין פקוחה במהלך הבדיקה. משאובחן עירפול בקרנית השתמש הרופא הבודק בצבע מיוחד שנועד לאתר פגמים בשטח הפנים החיצוני של העין. תחת אור כחול הצבע ממחיש את האזורים הפגועים כירוקים.

לאחר שהתגלה הפגם בקרנית נלקחה דוגמית מהרקמה והתוצאה שהתקבלה העידה על קיום דלקת נדירה בקרנית שנגרמת כתוצאה ממגע עם אמבה טפילית שגורמת לעיוורון. הרופאים אישרו כי הדלקת נגרמה כתוצאה משימוש בעדשות תחת מים. סימפטומים נוספים של הדלקת הם אדמומיות בעין, זרימה מוגברת של דמעות, תחושה של גורם זר בעין ודוגמא בצורת טבעת סביב הקרנית.

על אף שמדובר בדלקת נדירה, מספר מקרים כבר דווחו השנה על נפגעים דומים. הרופאים מדגישים שעל מנת להימנע מהתפתחות הדלקת יש להקפיד ולהימנע מהרכבת עדשות המגע במהלך שחייה או מקלחת, לעולם לא לשטוף את העדשות עם מי ברז, לנקות את העדשות מיד כשאתם מסירים אותן ולהעדיף עדשות חד פעמיות יומיות על חודשיות.

הסרת משקפיים באמריקן לייזר

אפשרות נוספת להימנע מהסכנות שכרוכות בשימוש בעדשות מגע, היא כמובן, לא להשתמש בהן כלל. אם אתם משתמשים בעדשות או משקפיים, ורוצים להיפטר מהם, אתם מוזמנים להגיע אלינו לבדיקה ללא עלות, כדי לראות אם אתם מתאימים להליך של הסרת משקפיים בלייזר.

אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטי קשר בטופס שבתחתית האתר, וניצור אתכם קשר בהקדם.