אל תהיו חמוצים: 5 עובדות על חומצה היאלרונית

שמעתם על חומצה היאלרונית אבל אתם לא בטוחים מהו החומר המסתורי הזה? קראו 5 עובדות על החומצה שמשגעת את עולם היופי והאסתטיקה!

  1. מגינה מפני דלקות: מחקרים שנעשו במהלך שני העשורים האחרונים, קושרים רמות חומצה היאלורונית גבוהות לעלייה בהגנה מפני פגיעה של רדיקלים חופשיים, דלקת פרקים, דלקות, סוגים שונים של סרטן, פגיעה בריאות, פגיעה בוויסות המערכת החיסונית, הפרעות בעיניים ועוד.
  2. היא מסייעת להתחדשות הגוף, אבל… החל מגיל 40 הגוף מייצר פחות חומרים הנחוצים לו להתחדשות ובהם חומצה היאלרונית. לכן העשרה בחומצה היאלורונית מסייעת לתאים לספוג את החומרים הנחוצים להם ולנצל אותם ביעילות.

טיפול בפיגמנטציה

  1. היא נמצאת באזורים שונים בגוף: אל תתנו למילה חומצה להטעות אתכם. התרכובת הטבעית הזו נמצאת למעשה בחלקים שונים בגוף האדם, ברקמות עור, חיבור ורקמות עצבים. אנשים רבים חושבים שחומצה היאלורונית מייבשת אבל האמת הפוכה דווקא – למעשה היא מסייעת לרכך קמטי הבעה עדינים ולהחליק את העור.
  2. חומצה היאלרונית אוהבת מים: מדובר בחומר הידרופילי. חומצה היאלורונית יכולה לאגור מים שמשקלם עד פי 1000 ממשקלה. אין בגוף האדם חומר אחר שיכול לאגור כל כך הרבה מים. אפשר לחשוב על חומצה היאלורונית כעל כרית הממלאת את החלל שסביב לתאים.
  3. חומצה היאלרונית מעודדת ייצור קולגן בעור: קולגן הוא חלבון חיוני שאחראי למיצוק העור שלנו. לכן כאשר משתמשים בזריקות חומצה היאלרונית כבחומר מילוי קמטים, הדבר גם עשוי לסייע באופן משמעותי לשיפור מראה העור.

באמריקן לייזר מתבצעים שלל טיפולי אנטי אייג'ינג באמצעות חומצה היאלרונית וחומרים משובחים נוספים. לפגישת יעוץ ללא תשלום מלאו את פרטיכם בתחתית הטופס, וניצור עמכם קשר