9 טיפים למראה זוהר במסיבת הסילבסטר וב-2019

לקראת השנה האזרחית החדשה, קבלו 9 טיפים שיעזרו לכם להרגיש ולהיראות זוהרים במיוחד במסיבת הסילבסטר – ולאורך 2019, כדי שתהיה לכם יופי של שנה

מסיבות הסילבסטר בפתח, ורבים נוהגים לצאת לחגוג את השנה האזרחית החדשה. הנה כמה טיפולי יופי שיגרמו לכם להיראות – ולא פחות חשוב להרגיש, הרבה יותר טוב לקראת הנשיקה בחצות – וגם אחריה.

פילינג לייזר: אם מתחשק לכם לקבל את השנה החדשה עם עור קורן, זה הזמן לקבוע תור לטיפול פילינג לייזר, שעוזר לחשוף את שכבות העור הרעננות ולהיפרד מתאי עור מתים, עייפים, מכתמי עור ועוד. עד שיגיע התור, תוכלו לבצע פילינג ביתי ביום המסיבה, בעזרת עיסוי עדין של גרגרי סוכר.

שתו הרבה: במסיבות נהוג ללגום אלכוהול שעלול לייבש את העור. הרבה בשתייה לקראת המסיבה, כדי להגיע אליה עם עור רווי וקורן.

טיפול בעיגולים שחורים: עיגולים שחורים תחת העיניים הם תופעה נפוצה, המשווה לפנים מראה עייף ומבוגר. לצורך טיפול בשקעי עיניים ביסודיות, אתם מוזמנים להגיע אלינו לאבחון שבו נתאים לכם טיפול מתאים המשפיע לאורך זמן. ביום המסיבה, תוכלו להניח על עיניים עצומות, שני שקיקי תה שנטבלו במים פושרים, ולהמתין למשך כ-20 דקות. הדבר יעניק לעיניכם מראה רענן יותר.

מילוי קמטים: אם השנים החולפות נותנות בעורכם את אותותיהן והקמטוטים שמופיעים בו באופן טבעי מפריעים לכם, ישנם פתרונות פשוטים ויעילים. זריקות בוטוקס (בוטולניום טוקסין) וחומרי מלוי טבעיים כגון חומצה היאלרונית, יכולות לרכך ואפילו להעלים קמטים קטנים מסביב לעיניים, את החריצים בזווית הפה ואת קמט הזעף שנחרץ בין הגבות, וכן את הפסים הרוחביים במצח. בוטוקס למעשה מנטרל את השריר שיוצר את הקמט, ואת התוצאות שלו אפשר לראות אחרי כמה ימים. במקרה של חומרי מילוי התוצאה היא על פי רוב מידית. בשני המקרים תיהנו מהשפעת הטיפול למשך מספר חודשים.

הניעו קוביית קרח על עורכם לפני האיפור: כדי להעניק לעור מראה רענן יותר כבר ביום המסיבה, נסו להניע על עורכם קוביית קרח, עוד לפני האיפור. הקרח גורם לנקבוביות להתכווץ ומעניק לעור זוהר.

מרחו שפע של קרם לחות לפני האיפור: טיפ נוסף שחשוב ליישם לפני שמתאפרים, הוא למרוח שפע של קרם לחות. כשעור אינו רווי, האיפור עלול להדגיש קמטוטים ושקעים. הלחות תסייע לאיפור להיספג בעור טוב יותר ותעניק לו עמידות רבה יותר. אתם מוזמנים למצוא מוצרים איכותיים במיוחד בסניפי אמריקן לייזר.

פיסול אף ללא ניתוח: אם מתחשק לתקן השנה משהו קטן שמפריע לכם – פיסול אף ללא ניתוח עשוי להיות התשובה. למתמודדים עם גבנון, עקמומיות או חוסר פרופורציה באף, הזרקה עדינה של חומרי מילוי עשויה לספק מענה, ולעצב את מראה האף, ללא החסרונות הרבים של ניתוח.

מילוי שפתיים: ואם השינוי שאתם מעוניינים בו הוא שפתיים מלאות יותר, חומרי המילוי יספקו לכם את האפקט החושני בעזרת הזרקה לשפתיים. טיפולים אלו, אגב, יכולים להיות יעילים כבר ביום הטיפול, אולם מומלץ לבצעם כשבועיים עד חודש לפני אירוע חשוב.

קונטורינג: ביום האירוע, כדי לתקן את פרופורציות האף, ליצור מראה לסת ולחיים מעוצב יותר, ניתן להיעזר בקונטורינג. זהו אחד מהטרנדים החמים ביותר שסחפו את עולם האיפור ב-2018. קונטורינג אמנם לא מעצב מחדש את הפנים לאורך זמן, אך הוא מייצר אשליה אופטית מחמיאה לערב אחד.

למידע נוסף על טיפולי יופי שיעזרו לכם להיראות טוב ולהרגיש מצוין ב-2019, השאירו לנו פרטים בטופס שבתחתית הכתבה, ושתהיה לכם יופי של שנה!