חיטוב הגוף – הסכנות שבהגדלת ישבן

כוכבות כמו ג'ניפר לופז וקים קרדשיאן הפכו את הישבן הגדול והמעוצב לטרנד, אבל מסתבר שניתוח לעיצוב ישבן הנו מסוכן למדי. קראו את הכתבה והכירו טיפולים בטיחותיים לצורך חיטוב הגוף

ג'ניפר לופז וקים קרדשיאן החזירו אותו לאופנה והפכו את הישבן הלטיני הגדול לנחשק ולפופולארי, אבל ניתוח לעיצוב ישבן שהופך בהתאמה מבוקש יותר ויותר, מתברר כניתוח לא פשוט ואף מסכן חיים.

ניתוח לעיצוב ישבן לצרכי חיטוב הגוף, שמורכב למעשה משאיבת שומן והזרקתו לישבן, צבר ביקוש בשנים האחרונות בארצות הברית, ומגמה דומה מסתמנת גם בישראל. אולם עקב מותן של מספר נשים שעברו ניתוח לעיצוב ישבן, פרסם האיגוד האמריקני לכירורגיה פלסטית אזהרה חמורה המיועדת למנתחים ולמנותחות כאחד.

חיטוב הגוף – הניתוח שיצא מהחוק

הגדלת העכוז בוצעה ומבוצעת בשיטות שונות, שחלקן הוצאו מהחוק עקב סיכונים שמעורבים בתהליך, כמו למשל הזרקת סיליקון נוזלי לתוך העכוז שנאסרה בעקבות נטייה לזיהומים וחסימת איברים או נדידת סיליקון לאזורים אחרים בגוף.

חיטוב הגוף

השיטה הפופולרית להגדלת הישבן מורכבת למעשה משני ניתוחים – שאיבת שומן עצמי מאזורי הבטן, המותניים והירכיים והזרקתו לישבן. את הפרוצדורה הזאת הגדיר לאחרונה האיגוד האמריקני לכירורגיה פלסטית כניתוח המסוכן ביותר בכל הזמנים. בחמש השנים האחרונות הוא גרם למותן של 25 נשים. סיבת המוות –  הזרקת כמות גדולה של שומן לכלי דם גדולים, נדידת השומן אל הריאות או הלב וחסימת כלי הדם.

מספר ניתוחי הזרקת השומן בארצות הברית עולה בקצב הגבוה ביותר מבין הניתוחים הפלסטיים – עלייה של 30% בשנתיים, לעומת הגדלת חזה שעלה ב-3% בלבד. האיגוד האמריקני לכירורגיה פלסטית מפציר בנשים ששוקלות לעבור את הניתוח להיות מודעות לסיכונים שהוא נושא, ולעבור את הניתוח אצל מנתח מוסמך בלבד ובעל ניסיון.

הקפאת שומן – הטיפול הבטוח לצורך חיטוב הגוף

הניתוח הנ"ל מיועד כאמור להגדלת הישבן, אבל יש לא מעט נשים וגם גברים כמובן שמבקשים דווקא להפחית שומנים באזורים שונים בגוף. אם בעבר גם הפחתת השומן הייתה מבוצעת בעיקר בניתוח, שכרוך בסכנות, כיום יותר ויותר אנשים בוחרים בפתרון של חיטוב הגוף בעזרת המסת שומן בקור המכונה גם הקפאת שומן. מדובר בהליך פשוט ולא כירורגי שמאפשר להיפטר בעודפי שומן שלא מצטמצמים בעזרת דיאטה ותזונה.

רוצים לדעת עוד? מוזמנים להשאיר את פרטיכם בטופס שבתחתית הדף, וניצור עמכם קשר!