הקפאת שומן – להיט גם בקהילה ההיספאנית והלטינית

לא רק הישראלים מתמסרים לטיפולי הקפאת שומן לצורך עיצוב הגוף, גם הקהילה ההיספאנית והלטינית בארה"ב מתנסה בהם

יותר ויותר אנשים ברחבי העולם מגלים את היתרונות שבטיפולי הקפאת שומן. באחרונה, פנתה חברת תרופות גדולה לפלח שוק חדש שמגלה עניין בהליך הקפאת שומן – נשים היספאניות ולטיניות. על פי הנתונים, נשים לטיניות בארה"ב הוציאו 2.49 מיליארד דולר בשנה שעברה על מוצרי יופי ואסתטיקה. החברה מקווה שהן ירצו להשקיע גם בטיפול הקפאת שומן שהופך ללהיט בעולם כולו וגם אצלנו בישראל.

חברת התרופות מדבלין, אירלנד, סקרה 255 חברים ברשת החברתית הלטינית #WeAllGrow, שהוקמה ב-2010 וגדלה מאז בהתמדה. הסקר מצא ש-63% מהנשאלים שוקלים בחיוב הליך קוסמטי לצורך חיטוב הגוף כגון הקפאת שומן, וכי האחוזים עולים ככל שגיל הנשאלים מבוגר יותר.

94% מהמשתתפים בסקר אמרו כי הם מתקשים לאבד משקל באזורים מסוימים בגופם, ו-52% מהנשאלים אמרו שהם מתעתדים לשלב דיאטה ופעילות גופנית עם הליך חיטוב הגוף על מנת להשיג את מטרתם. החברה והאתר אף יצרו יחד עם מומחים קטעי אימון דוברי ספרדית שהפכו לוויראליים ברשת.

אגב, זה לא מהלך השיווק היחידי לקידום הקפאת שומן שנערך השנה בארה"ב. מוקדם יותר השנה הושק קמפיין רב ערוצי בכיכובם של המחליק על הקרח, ג'וני וייר, ושחקן הגולף, איאן פולטר, בניסיון להגיע לקהל הגברים שעשוי להיעזר בטיפול על מנת להיפטר משומן באזורים ייעודיים.

הקפאת שומן – גם בישראל

לא רק האמריקאים יכולים להתחטב ללא מאמץ בעזרת טיפול הקפאת שומן, גם אצלנו בישראל הטיפול הופך לפופולארי. בטיפול זה, קירור מדוד מביא להשמדה של תאי שומן בלי פגיעה ברקמות אחרות. הקפאת שומן הנה טיפול חיצוני, בלי ניתוח הנערך בתנאים נעימים, ללא צורך בהזעה ובמאמץ גופני מצד המטופל. כשהטיפול מתבצע ברשת אסתטיקה מוכרת כמו אמריקן לייזר, הוא בטוח ואפקטיבי.

הליך הקפאת שומן משמיד תאי שומן ובניגוד להרזיה רגילה, שרק מקטינה את נפחם, הקפאת שומן מביאה להרס של 20%-40% מתאי השומן המטופלים. את התוצאה ניתן להתחיל לראות מספר שבועות אחרי הטיפול.

למידע נוסף ולפגישת יעוץ ללא תשלום בנושא הקפאת שומן ללא ניתוח ברשת אמריקן לייזר, כתבו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה וניצור עמכם קשר.