הקפאת שומן – ועוד דרכים להפחית אחוזי שומן

ביום כיפור אנו צמים, אך בניגוד לדעה הרווחת, צום אינו דרך יעילה להפחתת אחוזי השומן בגופנו. מהם כללי הזהב להפחתת אחוזי שומן? קראו בכתבה – והכירו טיפול הקפאת שומן חדשני

אחרי שנים של דיאטות וניסיונות להוריד במשקל במגוון שיטות, אפשר כבר לסכם את השורה התחתונה במשפט אחד: הדרך היעילה ביותר להוריד במשקל היא לאכול פחות ולזוז יותר. כשאנחנו מרזים אנחנו מדמיינים את השומן שבגוף שלנו מצטמק, אבל מה אם הדיאטה שאנחנו עושים לא מצמקת את השומן שלנו אלא דווקא רקמות חשובות אחרות כמו שרירים למשל?

אנחנו נוטים לראות בצמצום ההיקפים הישג משמעותי, אבל אם הצמצום הזה נובע בירידה בנפח השריר, לא רק שאנחנו פוגעים בגוף שלנו, גם נתקשה מאוד לשמור על ההישג לאורך זמן והקושי להוריד משקל בעתיד ילך ויגבר. זאת הסיבה שיועצי תזונה ודיאטנים מתמקדים לא רק בשאלה איך נוריד במשקל אלא איך נפחית את אחוזי השומן בגוף שלנו. אז איך מוודאים שאורח החיים החדש שלנו תומך בהפחתת אחוזי השומן ולא רק בהרזיה? הנה כמה כללי ברזל שימושיים.

  1. אל תרעיבו את עצמכם: הגוף לא שש להיפטר ממאגרי השומן שלו. הפחתה, בעיקר קיצונית, בכמות המזון שניתן לו, רק תכניס אותו לסטרס ותגרום לו לשמור על השומנים, לכן חשוב לא להגיע למצבי רעב אלא לאכול ארוחות קטנות בכל כמה שעות. צום מתאים ליום כיפור, אבל בשאר ימות השנה – עדיף לוותר עליו.
  2. בצעו פעילות אירובית או פעילות בונת שריר מתונה וארוכה: פעילות גופנית קצרה ומאומצת מידי תגרום לגוף לחפש מאגרי אנרגיה מיידיים והוא יפנה דווקא לגליקוגן בשרירים. אבל הפעלה אירובית, גם מזדמנת כגון עלייה במדרגות, הליכה או אפילו עמידה במקום ישיבה, תשכנע את הגוף שלכם לפרק את השומן באופן הדרגתי. בנייה של מסת שריר מייצרת תהליך מפרק שומנים, וכבונוס – שרירים מפרקים שומן לתחזוקה אפילו כשאתם במצב מנוחה! זמן הפעילות המומלץ הוא בבוקר, לפני ארוחת הבוקר – כשרמת הגלוקוז בדם היא הנמוכה ביותר והורמון ה-GH, שיש לו חלק חשוב בשריפת שומנים, הוא ברמתו הגבוהה ביותר.
  3. הקפידו על שעות שינה: הסיבה לכך פשוטה – כשאנחנו ישנים הגוף שלנו מפרק שומן באופן יעיל יותר במהלך שינה ארוכה ורצופה.חיטוב הגוף
  1. צרכו מזונות שמגבירים את חילוף החומרים: ישנם תבלינים שמעודדים את חילוף החומרים בגוף כמו פלפלים חריפים, כורכום, פלפל שחור, קינמון ופפריקה, שמכילים חומר בשם קפסאיצין שנותן בוסט לתהליך פירוק השומנים. יתכן שהתוספים האלה יעודדו אתכם לשתות הרבה מים, מה שיגביר את קצב הניקוי של הגוף ובעקבותיו גם את קצב המטבוליזם שלכם.
  2. הקפאת שומן: ברשת אמריקן לייזר אנו מבצעים טיפול חדשני בשם הקפאת שומן, המטפל באופן נקודתי במצבורי שומן, ללא צורך במאמץ. הטיפול מבוסס על הגילוי ששומן מתפרק בטמפרטורה גבוהה מרקמות אחרות בגופנו. הטיפול אינו פוגע ברקמות שריר, עור, או בכל רקמה אחרת מלבד תאי שומן – המושמדים בעקבותיו ומופרשים מן הגוף. 

למידע נוסף על טיפולי הקפאת שומן, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים וטיפולי אנטי אייג'ינג באמריקן לייזר – מלאו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, וניצור איתכם קשר.