הסרת משקפיים

כשמוניקה עברה הסרת משקפיים

כמה מהנשים המפורסמות והיפות ביותר בעולם עברו הסרת משקפיים בלייזר. רוצים לגלות מיהן? קראו את הכתבה!

הסרת משקפיים בלייזר

קורטני קוקס

מעטים יודעים שהשחקנית המוכרת היטב כמוניקה מהסדרה "חברים" נחשבה לכמעט עיוורת לפי הגדרות החוק האמריקאי לפני שעברה הסרת משקפיים בלייזר בשיטת לאסיק. הראייה של קוקס הייתה רחוק מ-6/6, יותר בכיוון של 20/400. את התסריטים שלה הייתה צריכה לקרוא עם משקפיים עבים במיוחד, את השחקנים שלצידה התקשתה לזהות מרחוק וגם כרטיסיות מהן הייתה צריכה להקריא כשהופיעה בטלוויזיה היוו אתגר.

בסופו של דבר נמאס לקורטני להרכיב משקפיים ועדשות מגע, ואלו גם לא שיפרו מספיק את הראייה שלה. היא עברה הסרת משקפיים בלייזר ובעייתה נפתרה לחלוטין.

ג'סיקה סימפסון

גם הזמרת ג'סיקה סימפסון נחשבה לכמעט עיוורת וגם היא בחרה לעשות ניתוח לאסיק כדי לפתור את הבעיה בהצלחה. השחקנית/זמרת/מעצבת אופנה לא הסתפקה בניתוח הסרת משקפיים בלייזר, היא תיעדה אותו בזמן אמת בתוכנית הריאליטי שלה "נשואים טריים: ניק וג'סיקה", שהציגה את חיי הנישואין שלה לזמר ניק לאשיי. ג'סיקה אמנם הייתה מתוחה לפני הניתוח וקיבלה מהרופא תרופת הרגעה, אך כאשר הוא הסתיים ההליך ועיניה החלימו, הצהירה ש"הסרת משקפיים בלייזר זה כמו להתרפא על ידי אלוהים" וסיפרה איך לא יכלה לראות כמעט כלום ללא עזרה.

סינדי קרופורד

הדוגמנית הוותיקה סינדי קרופורד נחשבת לאחת הנשים היפות בעולם. גם היא הייתה תלויה במשקפיים ובעדשות מגע והתקשתה לראות בלעדיהם לפני שעברה הסרת משקפיים בלייזר. לאחר שעברה טיפול הסרת משקפיים בלייזר היא סיפרה כמה ההליך היה מהיר, נטול כאב ויעיל. עכשיו היא יכולה לנהוג, לצפות בטלוויזיה ולעשות את כל מה שלא יכלה לעשות קודם ללא עזרי ראייה.