מה אסור לעשות אחרי הסרת שיער בלייזר?

אמריקן לייזר / הסרת שיער בלייזר / מה אסור לעשות אחרי הסרת שיער בלייזר?

כמו כל הליך המתבצע בגוף, גם לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר יש הנחיות שכדאי להקפיד עליהן. אז מה אסור לעשות אחרי הסרת שיער בלייזר? הנה כמה הנחיות שיעזרו להכל לעבור חלק

עומדים לעבור הסרת שיער בלייזר? מתכוננים לטיפול ורוצים לדעת מה יקרה לכם אחריו? הנה כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם בתקופה שלאחר טיפול הסרת שיער בלייזר ולפני טיפול הלייזר הבא שלכם:

  1. לא להשתזף – מאחר שהעור יכול להיות רגיש לאחר הטיפול יש להימנע במידת האפשר מחשיפה לשמש למשך מספר שבועות לאחר הטיפול, וזאת על מנת למנוע היווצרות כתמי פיגמנטציה. במקרים שהחשיפה היא בלתי נמנעת יש להקפיד להימרח בקרם בעל מקדם הגנה 50.
  2. מנוחה קלה – במשך יממה לאחר הטיפול מומלץ להימנע מפעילות גופנית מאומצת כי הזעה עלולה להחמיר תופעות כמו עקצוץ או גירוד. מאותה סיבה מומלץ להימנע גם מסאונה, מג'קוזי ומבריכות שחייה וים.
  3. לא למרוט – למרות הפיתוי לשמור על עור חלק יש להימנע מהסרת השיער במריטה בין הטיפולים. מעבר לנזק שעלול להיגרם לעור במגע עם השעווה, מריטה תעכב את הטיפול הבא מפני שעל מנת לבצע טיפול השערות חייבות לצמוח.
  4. לא לגלח – כחודש לאחר הטיפול יש להימנע גם מגילוח כדי שהשיער יוכל להשלים את תהליך הנשירה בעקבות הליך הסרת השיער שעברתם.
  5. ביגוד נוח – לאחר כל טיפול רצוי ללבוש בגדי כותנה רפויים ונושמים כדי לאפשר לאזור הטיפול לשהות במגע עם האוויר, ומומלץ לוותר על בגדים צמודים או אטומים.
  6. זהירות מכתומים – זה אולי נשמע מוזר, אבל כדאי להימנע מצריכה מוגזמת של פירות וירקות עשירים בבטא קרוטן כמו גזר, בטטה ואחרים. הסיבה פשוטה – הבטא קרוטן שבהם הופך את העור לכתום, דבר שמקשה על קרן הלייזר להגיע אל שורש השיער ולצרוב אותו בטיפול הבא שצפוי לכם.

אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר – היבטים רפואיים שחשוב לשים לב אליהם:

  • לשים לב לרגישויות – לאחר טיפול בלייזר להסרת שיער עלולות לעתים להופיע תופעות לוואי שונות כגון: אדמומיות זמנית על העור, נפיחות קלה או גרד. התופעות חולפות על פי רוב לאחר מספר שעות ולעתים לאחר מספר ימים. אין צורך להילחץ, ניתן להקל על התחושות באמצעות תכשירים מתאימים להרגעה הניתנים לכם באמריקן לייזר.
  • תשומת לב למצבכם הרפואי –  לא בכל מצב ניתן לבצע טיפול הסרת שיער. ולכן אם מצב בריאותכם חלילה הדרדר, אתם לוקחים תרופות או סתם פיתחתם שפעת בדיוק לפני הטיפול הבא, מומלץ להוועץ עם הרופא שלכם וגם עם הצוות הרפואי של הסניף בו אתם מטופלים, טרם ההגעה לטיפול הבא ולפעול על פי ההנחיות שינתנו לכם.
  • המנעו מדאורדורנט ואיפור טרם הטיפול – אנחנו יודעים, כולנו אוהבים להראות טוב ולהריח במיטבנו. אבל במקרה של טיפול הלייזר, זה פחות יעבוד… המנעו משימוש בדאורדנט ואיפור ביום הטיפול עצמו על מנת לאפשר ללייזר לעבוד ביעילות מרבית.
  • טיפולי הסרת שיער בלייזר בהריון ובזמן מחזור – ככלל, מומלץ שלא לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר בתקופת הריון. במקרה של כניסה להריון בתקופה שבין הטיפולים חשוב לעדכן את הצוות הרפואי של הסניף בו מתבצע הטיפול על מנת לדחות את הטיפול ולקבל הסבר לגבי המשך התהליך.
    ומה לגבי מחזור? היות ורגישות הגוף עולה בתקופה זו וחלק מהנשים אף חשות חולשה וסף כאב נמוך, מומלץ בתקופה זו שלא לבצע טיפול ולהמתין עד לסיום המחזור, כדי להמנע מאי נעימות.

 מעוניינים בטיפול הסרת שיער בלייזר? יש לכם שאלות בנוגע להליך? כתבו לנו את פרטיכם מטה ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.

 




Back to Top