הקפאת שומן לחיטוב הגוף

אמריקן לייזר / הקפאת שומן / הקפאת שומן לחיטוב הגוף

הקפאת שומן לחיטוב הגוף – הצרת היקפים

צמצום מצבורי שומן ללא ניתוח, דיאטה או כושר? זה אפשרי בעזרת הקפאת שומן – פיתוח מדעי מאושר משרד הבריאות.

אנשים רבים מתמודדים עם מצבורי שומן אשר אינם מצטמצמים, גם לאחר דיאטה קפדנית או אימוני כושר מפרכים, באזורים כמו בטן, מותניים, ירכיים, ישבן, זרועות או צוואר (סנטר כפול). טיפול חדשני בשם הקפאת שומן מצמצם באופן משמעותי את המצבורים הללו  ומאפשר סוף סוף להיפטר מ"הידיות" בצדדים או הכרס הקטנה שלא מאפשרת לשים את הג'ינס שעלה בקלות רק לפני מספר שנים.

התהליך נעשה ללא מאמץ, באופן בטוח ומאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי.

מהי הקפאת שומן?

הקפאת שומן היא טיפול שפותח על ידי מדענים מאוניברסיטת הרווארד ומבית החולים הכללי מסצ'וסטס, ועושה שימוש בפטנט מהפכני – קירור המביא להרס של תאי שומן. הטיפול הוא חיצוני ואינו כרוך בניתוח. הפחתת תאי השומן באזורים המטופלים יוצרת תוצאות ניכרות לעין, שעשויות לעזור למטופלים להיראות ולהרגיש במיטבם. הטיפול מתבצע באופן נינוח והנו בטוח כאשר הוא מתבצע במרכז מוכר, על ידי צוות מנוסה תחת פיקוח רפואי.

איך הקפאת שומן עובדת?

מבחינה מדעית, תאי שומן קופאים בטמפרטורה גבוהה יותר מתאי הרקמות שסביבם. הטכנולוגיה החדשנית המשמשת להקפאת שומן מאפשרת להקפיא את תאי השומן באופן ממוקד, עד לטמפרטורה המובילה למוות טבעי שלהם. טמפרטורה זו אינה פוגעת בעור, בתאי העצב וברקמות אחרות המקיפות את תאי השומן. תאי השומן המתים מתכווצים והגוף מסלק אותם באופן טבעי במסגרת תהליך חילוף החומרים. התוצאה היא הרס של מצבור השומן שטופל ומראה גוף חטוף ומהודק יותר.

בניגוד לדיאטה או לפעילות גופנית, הגורמות לצמצום בלבד של תאי השומן, הקפאת שומן גורמת להרס מוחלט של תאי השומן שטופלו. בכל טיפול ניתן לצמצם את מספר תאי השומן המטופלים בכ-20%-40%, כאשר כל טיפול נוסף משפר את התוצאות ומסלק כ-20%-40% מתאי השומן הנותרים.

הקפאת שומן לחיטוב הגוף

 

הקפאת שומן – יתרונות:

  • תוצאות במראה טבעי: לאחר טיפול הקפאת שומן ראשון יהפוך האזור שטופל לחטוב יותר בהדרגה במשך כשלושה חודשים. רוב תאי השומן יתמוססו תוך כחודשיים מהטיפול. התוצאות ההדרגתיות יוצרות רושם טבעי.
  • מאושר משרד הבריאות הישראלי: הבריאות, כמובן, קודמת לכל, ולכן חשוב לדעת שטכנולוגיית הקפאת שומן זכתה באישור ובתקן המחמירים של מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ומשרד הבריאות הישראלי.
  • טיפולים נוחים: טיפול הקפאת שומן אינו כרוך בהזעה, במאמץ או ברעב. המטופל שוכב באופן נינוח לאורך הטיפול, הנמשך 35-60 דקות, במהלך הטיפול תתכן תחושת קור ולחץ קל, אך זה לא מפריע למטופלים רבים לעבוד, לקרוא או אפילו לנמנם במהלך הטיפול.

טיפול הקפאת שומן

למה הקפאת שומן באמריקן לייזר?

כרשת האסתטיקה המובילה בישראל, שמנו לעצמנו למטרה להעניק ללקוחותינו את התוצאה הטובה ביותר, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. על כן, טיפולי הקפאת השומן ברשת ייעשו באמצעות המכשירים המקוריים והמתקדמים ביותר בעולם-    Cooltech הבלעדיים לנו כרשת בפריסה ארצית.

 




Back to Top