הסרת קעקועים בלייזר

אמריקן לייזר / טיפול פנים וגוף / הסרת קעקועים בלייזר

חדש באמריקן לייזר – הסרת קעקועים בלייזר!

אמריקן לייזר משיקה טיפול חדשני להסרת קעקועים בלייזר, המאפשר להיפרד מקעקועים לא רצויים ביעילות ובבטיחות, ברשת האסתטיקה הרפואית המובילה בישראל. 

אוהבים קעקועים? אתם לא לבד.

אמנות קעקוע הגוף הפכה בשנים האחרונות לפופולרית מאוד בעולם ככלל, ובישראל בפרט. יותר ויותר אנשים, גברים ונשים כאחד, בוחרים לעטר את גופם בקעקועים מסוגים שונים. אופנת קישוט הגוף יצרה בשנים האחרונות ביקוש גדל והולך גם לשירותים של הסרת קעקועים. אנשים רבים מגלים עם הזמן שהם רוצים להיפרד מהקעקוע שבחרו לעשות, ומאחר שקעקוע נשאר לכל החיים ואינו דוהה ונעלם מעצמו, יש צורך לבצע הליך של הסרת קעקוע. אמריקן לייזר, שמובילה כבר שנים רבות את עולם האסתטיקה הרפואית בישראל במגוון תחומים (הסרת שיער בלייזר, טיפולי אנטי אייג'ינג', הסרת משקפיים, הקפאת שומן ועוד), זיהתה את הצורך – והחליטה להציע לקהל לקוחותיה (מגיל 18 ומעלה) גם שירות חדשני של הסרת קעקועים בלייזר.

 

הסרת קעקועים בלייזר – כיצד זה עובד?

בסניף אמריקן לייזר בראשון לציון נמצא מכשיר לייזר איכותי, המתקדם מסוגו, שבעזרתו ניתן להסיר קעקועים. המכשיר מספק מענה לקעקועים בכל הצבעים, ומסיר כל קעקוע. קרן הלייזר מכוונת לצבעים בקעקוע עם אורך גל מתאים לצבע הקעקוע ובפולסים קצרים במיוחד של טריליונית השנייה. הפולסים מפרקים את הקעקוע לחלקיקים קטנטנים שהגוף מסלק בקלות בתהליכים טבעיים. ההליך אינו כרוך בכאבים מיוחדים ולא נדרש זמן החלמה לאחריו. בד"כ נדרשים מספר טיפולים על מנת למחוק לחלוטין את הקעקוע, כשעל פי רוב כבר לאחר כשני טיפולים ניתן לראות דהייה. כל טיפול נמשך דקות בודדות.  המכשיר המתקדם מאפשר לבצע את ההליך ללא יצירת צלקות חדשות מעבר לקיימות .

כשאתם בוחרים לעבור הסרת קעקועים בלייזר, חשוב לבחור במקום אמין, מוכר ובעל רקורד מקצועי, כמו אמריקן לייזר. הסרת קעקוע בלייזר מבוצעת על ידי רופא – תוך מתן תשומת לב אישית לכל מטופל ומטופלת. אצלנו באמריקן לייזר הקעקוע יטושטש עד יוסר במלואו בתום סדרת הטיפולים.

 

תוצאות אחרי שלושה טיפולים

 

תוצאות אחרי חמישה טיפולים

יש לכם קעקוע שאתם רוצים להיפטר ממנו? רוצים להתייעץ איתנו? צרו עמנו קשר, ונשמח להשיב על כל שאלה שיש לכם על הסרת קעקועים בלייזר.




Back to Top