שאלה אחת, 4 תשובות – למה כדאי לבצע הסרת שיער בלייזר?

עייפת מתלישת השיער בין הגבות בפינצטה? השיער על עצמות הלחיים מביך אותך? את לא מוצאת תכלית בשערות העוקצניות באף? המשותף לכולכם הוא הכמיהה להסיר שיער. אז אפשרות אחת היא להמשיך ולנסות שיטות "חדשניות" וטרנדים שטובים בעיקר בלהבטיח הרים וגבעות. אפשרות אחרת – חסכונית, מוכחת ויעילה, היא הסרת שיער בלייזר!

מדוע כדאי לבצע הסרת שיער בלייזר ולא בשיטות אחרות? לשאלה הזו ישנן המון תשובות! אנו שמחים לחלוק אתכם 4 מהן. אל תשכחו לרגע: גוף חלק משיער אינו עניין של מזל, גורל או תורשה – רק עניין של בחירה!

1.שיטת הסרה המתאימה לכל האזורים בגוף

האם עליכם לרקוח "קוקטייל" שיטות שונות של הסרת שיער בכדי להגיע לתוצאות יפות? בוודאי שלא! הסרת שיער בלייזר היא שיטה שניתן ליישם על כל איבר בגוף! מהשכמות ועד הידיים, מהבטן ועד המפשעות, מהחזה ועד הישבן – הגדירו את האזורים מהם תרצו להסיר שיער ובהם נתמקד. 

2.קונים תוצאה, לא תוכנית טיפולים

ב"אמריקן לייזר" אתם לא קונים תוכנית טיפולים, אלא תוצאה. ומה זה אומר? אנחנו מחויבים אליכם ומתחייבים בפניכם על התוצאה לה אתם כמהים. לדוגמא: כתפיים חלקות משיער. אנחנו לא מגבילים אתכם למספר טיפולים (לדוגמא: 7 טיפולים), אלא ממשיכים להסיר לכם שיער עד שנהיה שבעי רצון מהתוצאה. 

תחילה שיערנו כי יספיקו לכם 8 טיפולים? במידה ונמליץ על שלושה טיפולים נוספים, לא תשלמו עליהם! המחיר שאתם משלמים הוא עבור התוצאה הסופית! חשוב לדעת: סיום תוכנית הטיפולים אינו נקבע באופן חד צדדי, אלא על בסיס החלטה משותפת – שלנו ושלכם. כשאתם מרוצים – אנחנו מרוצים!

3.מינימום השקעה בזמן, מקסימום תוצאה

לחתום על יום חופש מהעבודה בשביל להשקיע באסתטיקה של הגוף? לא עם הסרת שיער בלייזר! הטיפולים במרפאותינו מבוצעים ביעילות גבוהה וע"י צוות מוכשר ומקצועי. הזמינות שלנו גבוהה, ובאפשרותכם לתאם טיפולים 

בימים ובשעות הנוחים לכם בהתאם לאילוצי הלו"ז שלכם. כמה זמן לוקח כל טיפול? החל ממספר דקות בודדות, הכל תלוי האיבר ממנו מסירים את השיער. 

4.תוצאות מרשימות לאורך זמן 

כבר שנים שאתם מסירים שיער בשעווה? יד ימינכם היא סכין הגילוח? אנחנו רק יכולים לנחש כמה תסכול מתעורר בכם הודות לשיטות הסרה אלו. מדובר על שיטות משעבדות שלא מתגמלות אתכם כלל על השקעתכם. עם הסרת שיער בלייזר עם "אמריקן לייזר", זה עובד קצת אחרת! לאורך השנים עלו (ומהר מאד ירדו) שלל שיטות שהבטיחו להסיר שיער לצמיתות.

למרות זאת, הסרת שיער בלייזר הייתה ונותרה השיטה היעילה ביותר – זו המבטיחה תוצאה לטווח הארוך והסרה של כ-80% משיער הגוף. ישנן המון דרכים להסיר שיער, אך שיטה יעילה שמעבר לגוף חלק מעניקה לכם גם שקט נפשי וחופש מהשתעבדות – שיטת הלייזר. אז אתם מוכנים להיפרד משיער גופכם?  

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.

באמריקן לייזר מציעים באופן בלעדי – חבילה ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה– באזור בו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר (לכל אזורי הגוף פרט לאזור הפנים). רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? השאירו את פרטיכם , וניצור עמכם קשר.