בחן את עצמך: האם הסרת שיער בלייזר מתאימה לך?

בת הזוג מפרגנת לך, החברים מעודדים אותך ורק אתה עוד מתלבט אם להסיר שיער בלייזר? אנחנו ב"אמריקן לייזר" מתלבטים איתך יחד! אז אתה מוכן לבחון את עצמך ולגלות אם הסרת שיער מתאימה לך? נסה להשיב לעצמך בכנות על השאלות המנחות הבאות:

בחן את עצמך- האם הסרת שיער בלייזר מתאימה לך

1.אתה מצניע את האזורים השעירים?

ישנם גברים ששיער הגוף שלהם כלל לא מפריע להם, אלא להפך: עבורם השיער הוא סמל לגבריות ועוצמה ואינם מתביישים בו. עם זאת, ישנם גברים שהשיער שעל הגב, בכתפיים ובאזור החזה, מביך אותם. בכדי שלא למשוך מבטים, הרמות גבה או הערות על המראה השעיר, הם מצניעים ומכסים ככל הניתן את גופם: גופיות מחוץ לתחום ובים הם נוטים שלא לא להוריד חולצה. אם אתה מצליח לזהות את עצמך בתיאור הזה, הסרת שיער בלייזר מתאימה לך!

2.אתה מגלח את הגוף פעם בשבוע?

חברו הטוב ביותר של הגבר הוא סכין הגילוח? אם אלו הם חבריך, אתה לא צריך אויבים. ישנם גברים שבוחרים להסיר את שיער הגוף באמצעות סכין גילוח. אם התנסית בשיטה זו, גם אתה יכול להעיד עד כמה היא מתישה, משעבדת ולא מתגמלת. אם אתה כבר מסיר שיער וחותר לאסתטיקה של גוף חלק, למה בגילוח? הסרת שיער בלייזר תעניק לך לא רק גוף חלק, אלא גם חופש מהשתעבדות לגילוח פעם בשבוע.

3.אתה מעסיק את עצמך במחשבה: "אם רק הייתי נולד חלק…"?

אז נכון, ישנם גברים שנולדו עם פחות שיער גוף, ואינם צריכים להסיר שיער מגופם. עם זאת, העובדה כי נולדת קצת שעיר יותר, לא אומרת כי נגזר עליך להיות שעיר. הודות לטכנולוגיה המתקדמת וטיפולי ההסרה היעילים, תוכל גם אתה להיות הגבר שתמיד רצית להיות. בפגישת הייעוץ האישית נבקש ללמוד ולהכיר אותך, נבחן את צפיפות הצמיחה באזור ההסרה המיועד, עובי השערה ונעריך את מידת התאמת השיטה אליך.

4.שיער הגוף פוגע בביטחון העצמי שלך?

מובן כי הביטחון העצמי מעוצב ע"י המון דברים, ובטח שלא רק על ידי המראה החיצוני. עם זאת, ישנם גברים שמרגישים כי שיער גופם הופך אותם "פחות טובים". לכאורה, זהו רק שיער על הכתפיים או הבטן, אך הוא משפיע על התחושה הפנימית והביטחון העצמי. אתה חש הקלה עצומה רק עצם המחשבה על גוף חלק? אין כל ספק כי ראוי שתשקול הסרת שיער בלייזר.

5.שיער הגוף פוגע לך בתחושות הנוחות?

המוטיבציה של מרבית הגברים המעוניינים להסיר שיער, היא ליהנות ממראה אסתטי, מרשים ועוצמתי יותר. עם זאת, חשוב לזכור דבר נוסף: הסרת השיער תורמת גם לנוחות ולהיגיינה. הסרת שיער בלייזר בבית השחי לדוגמא, מעצימה את הנוחות ומפחיתה זיעה וריחות לא נעימים. כך גם עם הסרת שיער באזור המפשעות, התורמת להיגיינת האזור.

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הוותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל500,000  לקוחות.

באמריקן לייזר מציעים באופן בלעדי – חבילה ללא הגבלת טיפולים עד להשגת התוצאה– באזור בו מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר (לכל אזורי הגוף פרט לאזור הפנים). רוצים לדעת עוד על הסרת שיער בלייזר? השאירו את פרטיכם , וניצור עמכם קשר.