קחו אוויר: טכניקות להפחתת לחץ לפני הסרת משקפיים בלייזר

מצד אחד, אתם לא יכולים לחכות. ומצד שני? אתם מעט חוששים מתהליך הסרת משקפיים בלייזר. מניסיוננו, הבהלה, החששות ולעתים אפילו החרדות (כן, ממש כך), הינן תוצר של מיתוסים ושמועות שאינן מבוססות. לשמחתנו, יש לנו דרך לשנות את המצב הרגשי שלכם. ואיך אנחנו עושים זאת? עם שיתופכם בעובדות הבאות:

  • הסרת המשקפיים אינה כואבת!
  • לא ניתן להתעוור מהסרת משקפיים
  • הסרה בשיטת EBK, מאפשרת לכם לשוב לשגרה כבר למחרת!

ב"אמריקן לייזר", חשוב לנו להעביר אתכם בחוויית טיפול נעימה ונינוחה. כידוע, התפר שבין לחץ להתרגשות מאד מאד דק. ולכן, במידה ואתם בכל זאת חוששים מההליך, אנו שמחים להציע לכם מספר טכניקות שיפחיתו את הלחץ ויעצימו את ההתרגשות.

הסרת משקפיים בלייזר – ממה נובע החשש?

החשש העיקרי הוא כמובן מהכאב שעלולים לחוש במהלך הניתוח ולאחריו. החשש הזה (שכבר נבין אם הוא מבוסס או לא), יוצר פעמים רבות מצב של מניעה: אנשים שהסרת המשקפיים יכולה לחולל פלאים בחייהם, פשוט נמנעים ממנה ומוותרים עליה. אנו מבינים את חששותיכם, שכן העיניים הן איבר חישה רגיש שרק מחשבה על כאב בהן מעוררת בכם בהלה. למרות המיתוסים הרבים שבנושא, אנו שמחים להיות אלו שמרגיעים אתכם: תהליך הסרת המשקפיים ב"אמריקן לייזר" לא כואב! 

רואים שאתם שלווים ונרגשים! טכניקות להפחתת המתחים

ישנן מאות טכניקות אפשרויות להפחתת לחץ ומתח. אחנו שמחים לחלוק אתכם את אלו "הקלאסיות", הידועות ביעילותן הגבוהה. שימו לב כי אלו טכניקות שכדאי לאמץ ללא כל קשר לניתוח הסרת המשקפיים בלייזר:

  • מדיטציה במצב בו מתח ולחץ מתפזרים בכל גופכם, קצב פעימות ליבכם מואץ. תרגול מדיטציה עשוי לסייע לכם בהסדרת קצב פעימות הלב, ולייצר בעבורכם מצב תודעתי רגוע ושלו יותר. 
  • דימון מודרך עצמו עיניים וקחו את עצמכם למקום בו תרצו להיות. דמיינו את חייכם החדשים ללא משקפיים, ציירו לעצמכם "תמונות תודעתיות" שבהן אתם רואים טוב ואפשרו לעצמכם לחוות את העולם דרך "משקפיים ורודים". את הטכניקה הזו תוכלו ליישם בבוקר הניתוח לפני היציאה מהבית, אך גם בזמן ההמתנה במרפאה. 
  • פעילות גופנית בבוקר לפני הגעתכם לניתוח הסרת משקפיים בלייזר, בצעו פעילות גופנית: פילאטיס, יוגה, אימון TRX, אימון משקולות או ריצה בפארק. במהלך פעילות גופנית מופרשים אנדרופינים מהמוח, המעלים את מצב הרוח. בנוסף, פעילות גופנית לכשעצמה ידועה כיעילה בשחרור מתחים מנטליים. 

"האם כדאי לי להגיע עם מלווה למרפאה?"

התשובה היא שכן. ראשית, נוכחות של אדם קרוב עשויה להקל עליכם רגשית. בזמן ההמתנה, חשוב שיהיה לכם מישהו לדבר מולו את חששותיכם, לצחוק איתו ואפילו לצלם סלפי אחרון עם משקפי הראיה. כמו כן, לאחר הניתוח לא תוכלו לנהוג חזרה לביתכם, כך שחשוב שיהיה אתכם מלווה שיוכל לנהוג במקומכם. 

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הוותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.

 

רוצים לגלות אם הסרת משקפיים בלייזר מתאימה לכם? השאירו את פרטיכם בטופס וניצור עמכם קשר כדי להזמינכם לבדיקת התאמה יסודית ללא תשלום.