הסרת שיער בלייזר במפשעות

ישנם אזורים בגוף בהם השיער הוא ברכה. עם זאת, ישנם לא מעט אזורים (קל וחומר שאצל נשים), בהן השיער מציק, מגרד, מטריד ופשוט לא רצוי. נשים רבות בוחרות לבצע הסרת שיער בלייזר במפשעות, וכך הן מבטיחות לעצמן אזור אינטימי אסתטי, פטור מהשתעבדות להסרה על בסיס שבועי ותחושה נעימה, משחררת ונשית יותר.

מטבע הדברים, הסרת שיער בלייזר במפשעות עלולה להיות מעט מביכה, וזהו המקום שלנו להדגיש: המטפלות שלנו יבססו בעבורכן את התנאים הנוחים ביותר ואווירה מזמינה.

הסרת שיער בלייזר במפשעות

"למה שלא אגלח פשוט את המפשעות? זה מהיר וזול יותר"

טכנית, זו שיטה שאכן תוכלי לאמץ ולהסיר באמצעותה את השיער. עם זאת, ההשלכות של הסרת שיער בגילוח ידועות: הצמיחה המחודשת קוצנית, דוקרת, עבה וצפופה. כלומר, במקום להיפטר מהשיער, את רק מעודדת אותו לצמוח ולהפוך למטרד מציק יותר. אם לא די בכך, הרי שלטובת שימור התוצאה, יהיה עליך להסיר את השיער מהמשפעות (שוב) כעבור מספר ימים. 

הסרת שיער בלייזר במפשעות נחשבת לשיטה היעילה והעמידה ביותר:

  • את זוכה באזור חלק משיער!
  • החופש מההשתעבדות – לא עוד גילוח פעם בשלושה ימיים או שעווה פעם בשבוע
  • אנו מציעים תוכנית הסרת שיער בלייזר ללא הגבלה! 

"טיפולי הסרת השיער מתקיימים כרגיל גם בתקופת הקורונה?"

בהחלט. במידה והתחלת הסרת שיער בלייזר במפשעות לפני התפרצות הנגיף, תוכלי להמשיך את תוכנית הטיפולים כרגיל. כמו כן, ניתן להתחיל את תוכנית ההסרה גם בימים אלו. אנחנו ב"אמריקן לייזר" פועלים בהתאם להנחיות התו הסגול, זאת מתוך אחריות מלאה לצוות העובדים שלנו ולקהל לקוחותינו. עכשיו, יותר מתמיד, אנו מקפידים על היגיינה וחיטוי – הכל בכדי לבסס עבורך את התנאים הראויים ביותר לטיפול.

לטובת שמירת ההנחיות, אנו זקוקים לשיתוף פעולה מלא מלקוחותינו:

  • עם הגעתך אל הסניף בו מתבצע הטיפול, יהיה עלינו למדוד לך חום
  • אנו מגבילים את כניסת הלקוחות אל הסניף, זאת על מנת למנוע התקהלות
  • אנו מתעדים באופן מלא את הנכנסים אל הסניף – הלקוחות והעובדים

"הסרת שיער בלייזר במפשעות כואבת יותר מהסרה באזורים אחרים?"

התשובה היא שלא. כשמדובר על הסרה בטכניקות אחרות כדוגמת שעווה, הרי שישנם אזורים בהם ההסרה עלולה להיות כואבת יותר. דוגמא לכך: המשפעות כמובן. הסרת השיער בלייזר אמנם אינה נטולת כאב, אך היא אינה כואבת יותר או באופן מיוחד באזור המפשעות. 

"עליי לגלח את אזור המפשעות לפני הטיפול?"

שאלה מצוינת! התשובה היא שכן. כידוע, גילוח אינו מומלץ כשיטה להסרת שיער, אך הוא חיוני כשמדובר על הסרת שיער בלייזר במפשעות. מאחר ולאחר גילוח השיער שב לצמוח מאד מהר, אנו ממליצים בחום לגלח את המפשעות סמוך לשעת הטיפול.

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות! לפרטים נוספים ופגישת ייעוץ, התקשרי – 1-700-707060