הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא

אם רק הייתה "משאלה אסתטית" אחת שהיית יכולה לבקש מפיית משאלות, סביר כי היית מבקשת מפשעות חלקות. אז ככל הנראה לא תפגשי בפיה שתגשים לך את המשאלה, אך כן תוכלי לבצע הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא! אנחנו ב"אמריקן לייזר", מזמינים גם אותך להצטרף אל לקוחותינו שנהנות כיום ממפשעה חלקה ואסתטית. 

את עייפה מלהסיר שיער באזור המפשעות, אך עייפה יותר לתרץ לחברותיך שלא תצטרפי אליהן לבילוי לים כי "צץ לך משהו?". אל תתני לשיער במפשעות לנהל אותך, אלא שתוכלי את לנהל אותו עם הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא!

הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא

הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא – החופש להיות חלקה

רק את יכולה להעיד עד כמה הסרת שיער מהאזור המפשעות מעייפת, שוחקת ומתסכלת:

  • רכישת ציוד במאות שקלים להסרת השיער – רצועות שעווה, שעווה, סכין גילוח, קצף מתאים וכן הלאה
  • השתעבדות להסרה בכל כמה ימים. השיער צמח בחזרה? אין לך ברירה אלא שוב להסירו בפעם המי יודע כמה…
  • הצמיחה לא רק פוגעת אסתטית באזור, אלא שהיא מאופיינת בתחושה קוצנית, מגרדת ולא נעימה

הגיע הרגע שלך לשים את עצמך במרכז עם הסרת השיער בלייזר מאזור המפשעות! דווקא משום שמדובר על אזור אינטימי, חשוב לך לטפח אותו – אסתטית ובריאותית. השיער לא תורם לנראות המפשעות וצמיחתו המגרדת הופכת אותך לא נינוחה.

עוד הרבה לפני שאת חושבת על חוף הים ועל היחסים האינטימיים עם בן זוגך, חשבי על הנוחות היום יומית שלך. הסרת השיער צריכה להיות החלטה שאת עושה למען עצמך! הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא תעניק לך שחרור ותשיב לך את החופש שלך:

  • לא עוד התעסקות שואבת בגילוח ושעוות
  • לא עוד ביטחון עצמי שמתערער עם הצמיחה המחודשת
  • לא עוד אסתטיקה נמוכה שמביכה אותך
  • לא עוד הימנעות מסיטואציות חברתיות-זוגיות רק משום ש"לא עשיתי מפשעות"

"האם אסבול מגירודים לאחר הטיפול בלייזר?"

שאלה מצוינת! נתחיל ונדגיש כי עלולות לצוץ תופעות לוואי לאחר הטיפול. גירוד ואדמומיות נחשבים לתופעות שכיחות, אך שימי לב: לא כל הנשים סובלות מתופעות לוואי. במידה ואכן ישנו גרד או אודם מקומי, הם עוברים כעבור מספר שעות. כלומר, מדובר על תופעה זמנית בלבד. לצורך העניין, לאחר גילוח המפשעות לדוגמא, הגרד אינו תופעת לוואי, אלא תופעה טבעית הנובעת מצמיחת השיער האגרסיבית. 

"כמה זמן אורך טיפול הסרה ממוצע במפשעות?"

ישנן נשים שבוחרות לבצע הסרת שיער בלייזר מפשעות מלא, לצד אלו שבוחרות בהסרה חלקית. בפגישת הייעוץ, אנו נתרשם מהאזור, כמות השיער, צפיפות השיער וצבע השיער. כל הפרמטרים האלו יאפשרו לנו להעריך כמה טיפולים ידרשו ומה יהיה אורכו של כל טיפול. אפשר לומר באופן כללי כי בהשוואה לאזורים אחרים, הסרת שיער מהמפשעות קצרה יחסית.

"יתכן ואצטרך לחדש את ההסרה באזור המפשעות?"

הסרת השיער בלייזר במפשעות ובכל אזור אחר בגוף, אינה לצמיתות. כלומר, קיימת הסבירות כי השיער ישוב ויצמח. ולכן, אנו מציעים תוכנית הסרת שיער בלייזר ללא הגבלת טיפולים! אנו מתחייבים על תוצאה, ומסיבה זו ניתן לשוב ולחדש את הטיפולים עד לקבלת התוצאה הרצויה. 

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות! לפרטים נוספים ופגישת ייעוץ, התקשרי – 1-700-707060