הסרת משקפיים ללא ניתוח – האם זה אפשרי?

הם יושבים עליכם, מלווים אתכם לכל מקום ואם לומר את האמת, אתם לא יכולים בלעדיהם: משקפי הראייה שלכם. זה לא שהם לא תורמים לשיפור הראייה שלכם, אלא שגם אתם, כמו עוד רבים, רוצים לראות טוב מבלי שתהיו תלויים בהם. אנחנו ב"אמריקן לייזר" מזמינים גם אתכם להכניס את משקפי הראייה לנרתיק ולהשאיר אותם שם. הסרת משקפיים בלייזר מעניקה לכם את החופש לראות טוב יותר!

לא אחת, אנו נשאלים אודות ההליך – מבדיקת ההתאמה, הסרת המשקפיים בפועל, תופעות לוואי ותקופת ההחלמה. שאלה נוספת שנשאלת באופן עקבי היא האם ניתן לבצע הסרת משקפיים ללא ניתוח? הנה התשובה שלנו:

הסרת משקפיים ללא ניתוח – יש כזה דבר?

לא נשאיר אתכם במתח ונשיב מיד על השאלה: התשובה היא שלא. וכעת, נסביר: בכדי להסיר את המשקפיים, יש צורך בביצוע פעולה אקטיבית בעיניים באמצעות הלייזר. כשאתם חושבים על ניתוח, סביר כי אתם מדמיינים לעצמכם אשפוז ארוך בבית חולים, הרדמה מלאה, כאבים שאינם נסבלים, התאוששות ארוכה ומבקרים שיגיעו לארח לכם חברה. 

מאחר ואנו "רואים" אתכם ורגישים לחששותיכם הטבעיים, אנו שמחים לשתף אתכם בכמה נתונים מעניינים אודות ניתוח הסרת משקפיים ב"אמריקן לייזר":

  • הניתוח אינו כולל אשפוז והרדמה
  • טיפול הלייזר בכל עין (הניתוח עצמו), אורך כ-15 שניות בלבד
  • ניתוח הסרת המשקפיים אורך בסך הכל כ-20 דקות בממוצע
  • הניתוח אינו פולשני ואינו כואב 

"אני מופתע לשמוע כי זהו הניתוח. ומה לגבי תקופת ההחלמה?"

בעיצומו של הניתוח, הצוות הרפואי ידריך אתכם באשר לתקופת ההחלמה הצפויה לכם. ביום הניתוח, מומלץ בעיקר לנוח ולהימנע מחשיפה ישירה לשמש. עלולות להופיע תופעות לוואי טבעיות כדוגמת צריבה שטחית ותחושה כי "הראייה מטושטשת". 

כל עוד עבודתכם אינה פיסית וסביבת העבודה אינה מאופיינת באבק/ לכלוך, תוכלו לשוב לעבודתכם כבר מספר ימים למחרת הניתוח. על כל פנים, מומלץ מאד לשתף את הצוות המטפל בעיסוקכם ותוכניותיכם לימים הקרובים, כך שתוכלו לקבל חוות דעת מקצועית באשר לפעילויות מהן כדאי להימנע.

"אני משוכנע שנחשפתי לפרסומת שמבטיחה הסרת משקפיים ללא ניתוח"

במידה וגם אתם נחשפתם לפרסומת שכזו, דעו גם אתם מה עומד מאחוריה: סביר כי מדובר על הליך הסרה הנשען על עדשות. שימו לב כי השיטה לא באמת "מסירה משקפיים", שכן שיפור הראיה מותנה בהרכבת העדשות בכל לילה. שכחתם לישון איתן? יהיה עליכם להעביר יום נוסף בחייכם עם משקפי הראיה. תחליטו בעצמכם האם שיטה כזו אכן יכולה להיקרא הסרת משקפיים. 

הסרת משקפיים בלייזר – כמה טוב לראות אתכם:

  • הליך של 20 דקות מעניק לכם ראייה טובה לכל החיים!
  • הוצאה כספית חד פעמית, ולא מעגל בלתי נגמר של הוצאות (על בדיקות ראיה/ רכישת משקפיים חדשים כשהמספר עולה/ רכישת עדשות מגע)
  • אנו מחכים "לראותכם"! לתיאום פגישת ייעוץ ובדיקת התאמה להליך הסרת משקפיים ב"אמריקן לייזר", התקשרו – 1700-70-70-60