הסרת שיער בלייזר – דווקא בחורף

דווקא עכשיו, כשהשמיים קודרים ויורד גשם, זה הזמן המושלם לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר. למה? הנה כמה סיבות, קראו עד הסוף – זה ישתלם לכם.

סיבה 1: לא משתזפים! חשבתם שצריך לחכות לקיץ כדי לעבור הסרת שיער בלייזר? חשבו שוב! החורף הוא עונה מתאימה במיוחד להיפרד מהשיער המיותר. למה? בתור התחלה, כי בחורף משתזפים הרבה פחות. השיזוף עלול לפגום ביעילות הסרת שיער בלייזר, ואם אתם עוברים את הטיפולים בחורף, לא תצטרכו לחשוב פעמיים לפני שתלכו לים או לבריכה בקיץ.

סיבה 2: לא הולכים לים ולבריכה: חולמים להיפרד מהשיער המיותר כדי ללכת לים ולבריכה בלי לחשוב פעמיים? דווקא העונה שבה לא הולכים לבריכה ולים כלל – מתאימה במיוחד לעבור טיפולים להסרת שיער. לאחר טיפולי הסרת השיער, העור רגיש ומומלץ להימנע מטבילה. אם תעברו את הטיפולים עכשיו, כשאתם לא מתכננים לבלות בחוף הים בסופ"ש, תוכלו ללכת בקיץ לים ולבריכה בלי חשבון.

סיבה 3: לא מזיעים: חולמים להפסיק את המריטות והגילוח המייגעים? אל תזיעו בגלל זה! לא, ברצינות – דווקא עכשיו, בחורף, כשמזיעים הרבה פחות, זה הזמן המושלם לעבור טיפולים להסרת שיער בלייזר. למה? אחרי הטיפולים, העור עלול להיות רגיש, וזיעה עלולה, מטבע הדברים, לעורר אי נוחות. בחורף – תוכלו לעבור את הטיפולים ללא חשש מכך.

סיבה 4: כך תהיו מוכנים לקיץ הבא: מתבוננים בעננים האפורים וחולמים על חופים זהובים, בילוי בשפת הים ובבריכה בבגד ים מחמיא, עם אבטיח מתוק? זה הזמן להתכונן! כדי להגיע מוכנים לקיץ הבא, כדאי להתחיל בטיפולי הסרת שיער בלייזר דווקא בחורף. כדי להגיע לתוצאה הרצויה, נחוצים כמה טיפולים, לכן אם תתחילו בטיפולים עכשיו, יש מצב שבקיץ הבא תוכלו סוף סוף לקפוץ לים ולבריכה בלי לתכנן מראש ולחשוב פעמיים.

סיבה 5: מבצעים מיוחדים: בעונת החורף אנחנו באמריקן לייזר שמחים להציע לכם מבצעים מיוחדים, שיהפכו טיפולי הסרת שיער בלייזר משתלמים במיוחד. פשוט השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, ונשמח לספר לכם כל מה שתרצו לדעת על הסרת שיער מיותר ומשקפיים, ולהעניק לכם הצעה מיוחדת.

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.