מתקשים להשתמש בעדשות: מישהו המציא עבורכם רובוט

אחרי שנים של קוצר ראייה חמור, כאבים בעיניים, אובדן כושר ראייה וקשיים בהרכבת עדשות מגע, קרייג הרשוף מפלורידה שבארה"ב המציא רובוט, והוא מקווה שהוא יעזור לאנשים בהכנסה ובהסרה של עדשות מגע.

הרשוף אובחן עם דיסטורפיה של הקרנית מסוג פוקס בשנת 2000, שכמעט גרמה לו לעיוורון. הוא עבר שלוש השתלות קרניות במהלך עשר שנים. אחרי שנאבק באיבוד ראייתו במשך שנים ארוכות, גילה הרשוף סוג מיוחד של עדשות מגע, עדשות סקלרליות, שעזרו לו באופן משמעותי, אבל למרבה הצער הוא התקשה, כמו רבים, בהכנסה והוצאה של עדשות המגע לעיניו. ואז הבזיק רעיון במוחו.

"בגלל בעיית רעד התקשיתי להשתמש בעדשות מגע, ואף אחד לא היה יכול לסייע לי בעניין," סיפר הרשוף ל-CNN, וכך קליארה הרובוט נולד. קליארה משתמש בכוסות שאיבה כדי למדוד באופן מדויק את מידת הכוח שהוא זקוק כדי להכניס עדשות מגע לעיניים, וכדי להסירן.

"מה שמיוחד במכשיר הזה, זה שמחוברת אליו מצלמה ואתה יכול לראות בדיוק לאן מוכנסת העדשה ואיך היא מיוצבת בתוך העין," אמר הרשוף, "כל חשש או חרדה נעלמים מאחר שאתה שולט ברובוט, והוא מאד עדין ובטוח."

אז איך המכונה עובדת? הרשוף מסביר: "זה מאוד פשוט. המשתמש מביט למטה, ואם ההכנסה של העדשה היא לעין ימין – אז עין שמאל תהיה מפוקסת על שידור הוידאו. כשהמשתמש מוכן, הוא מורה לרובוט להכניס את העדשה לעין."

בימים אלו הרובוט עובר בדיקות קליניות והרשוף מקווה שהמכונה תשווק כבר בשנה הבאה. לשם כך, יהיה צורך באישור של ה-FDA.

"אני חושב שהרובוט יוכל לסייע לאנשים רבים," אמר הרשוף, "כל אדם שסובל מרעד או הפרעה נוירולוגית, וגם כאלה שחוששים לגעת בעיניים שלהם."

תשכחו מרובוטים – ובחרו בהסרת משקפיים בלייזר

אמנם מדובר בהמצאה חשובה לאלו המרכיבים עדשות מגע, אבל כדאי למי שמעוניין לשפר את איכות חייו באמת לעבור הסרת משקפיים בלייזר!

רשת "אמריקן לייזר" מציעה הליך פשוט, מתקדם, מעשה ידי רופא וצוותים בשר ודם, מקצועיים, וותיקים ומנוסים בהליך הסרת משקפיים בלייזר. יתרונות ההליך הם חזרה מהירה לשגרה, טיפול בטוח ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם. חשוב שתדעו שלא כל אחד מתאים להליך הסרת משקפיים בלייזר, ולכן חשוב לעבור בדיקת התאמה – אותה אנו מעניקים ללא תשלום וללא התחייבות.

אז זה הזמן לשכוח את כל מה שקראתם כאן על רובוטים, עדשות מגע ומה שביניהם, להשאיר את הפרטים שלכם בתחתית העמוד, ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.