האם הסרת משקפיים בלייזר תהפוך את כוכב ה-NBA לקלע אגדי?

לראות טוב, זה עניין חשוב לכל אחד ואחד – אבל כשאתה שחקן כדורסל מקצועי, זה נכון במיוחד. אנדריי דראומונד הוא שחקן ותיק ומככב כבר לא מעט שנים בליגת הכדורסל הטובה בעולם, האן.בי.איי בארה"ב.

אחרי ששיחק שנים רבות בקבוצת דטרויט פיסטונס, הוא עבר בחודשים האחרונים לשחק בקליבלנד קבאלירס. השחקן, שנחשב לאחד הריבאונדרים הטובים בליגה, סבל במשך חלק גדול מחייו בקשיים בראייה ונעזר במשקפיים ועדשות מגע. לפני כמה חודשים הוא החליט שהגיע הזמן לבצע שינוי ובחר לעבור הליך של הסרת משקפיים בלייזר, עליו סיפר בחשבון הטוויטר שלו: "אז… עברתי הליך להסרת משקפיים בלייזר, מה שאומר שבקרוב יגיע וידאו בלוג חדש."

ותיעוד ההחלמה אכן לא אחר להגיע. הוא תעד את עצמו מיד לאחר שעבר את ההליך להסרת משקפיים בשתי עיניו, שם סיפר שהוא יכול לראות מעט כבר מיד לאחריו. כבר בבוקר למחרת תיעד את עצמו כשהוא מעיד שהוא רואה מצוין. כדי לחגוג את המאורע, דראומונד הזמין את המשפחה המורחבת, כדי לראות את בנו ושאר הילדים משחקים אחד עם השני מבלי שיצטרך להיעזר במשקפיים או עדשות מגע.

כעת נשאלת השאלה עבור הריבאונדר האדיר, האם תיקון הראייה זה מה שיגרום לו לשפר את ביצועיו בזריקות עונשין, שנחשבות לעקב האכילס שלו? את זה נוכל לראות רק בעתיד…

 

זה הזמן לראות את העתיד שלכם – חד וחלק!

לא חייבים להיות שחקני כדורסל שרוצים להצטיין כדי לעבור הליך הסרת משקפיים בלייזר. כל מה שצריך לעשות – זו בדיקת התאמה, ומשם לשנות את איכות החיים ב-180 מעלות, ביחד עם אמריקן לייזר. אנו מציעים למטופלינו צוות מיומן שידאג ללוות אתכם בכל מה שרק תצטרכו, לפני, בזמן ואחרי הניתוח.

חשוב לדעת – הליך של הסרת משקפיים בלייזר אינו מתאים לכולם, ולשם כך אנו מציעים בדיקת התאמה וייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות. לפרטים נוספים השאירו פרטיכם עכשיו בטופס שבתחתית העמוד ואנו נעמוד איתכם בקשר בהקדם.

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.