לדגמן בלי הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר – לא לפני הקמפיין הזה… מעצבת האופנה הבינלאומית סטלה מקרטני עלתה עם קמפיין הלבשה תחתונה חדש, שבו הופיעו דוגמניות עם שיער בבית השחי

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stella McCartney (@stellamccartney) on

מעצבת האופנה הנועזת סטלה מקרטני עושה זאת בפעם המי יודע כמה, ומבעירה את הרשתות החברתיות. באחרונה היא הציגה את קמפיין הלנז'רי החדש שלה לעונת סתיו-חורף 20-21 ומאז המגיבים נחצים לשניים: מי שבעד שיער בית שחי וקימורי גוף עמוקים, ומי שממש נגד.

מקרטני מוכרת כמי שמבקרת בעבודותיה לעתים קרובות את תעשיית האופנה – משלבי הייצור ואפקט הזיהום שלהם, ועד השימוש הלא ראוי בעורות אקזוטיים ובפרוות.

הפעם בחרה מקרטני בשתי דוגמניות לקמפיין – האחת אפרו אמריקנית, עם תצלומי תקריב על קפלי עורה, והשניה, בלונדינית ורזה שמציגה שיער בבית השחי.

בזמן שהתגובות כלפי הדוגמנית המלאה היו מפרגנות פה אחד כשזה הגיע לדיון על שיער בבית השחי, הרשת סערה. התגובות נעו בין שליליות, עם אימוג'ים שבהחלט מבטאים את הסלידה, למתקפה נגד המבקרים, בעיקר בקרב נשים עם אג'נדה פמיניסטית.

"לנשים יש שיער, תתגברו על זה", כתבה אחת הגולשות לגברים המזועזעים, אך היו גם נשים שלא ראו את הטעם המעצים בשיער גוף: "אני חושבת שאפשר להעצים נשים באמצעות מעשים אחרים. יש לנו כוח שונה מאד מגברים, ועלינו להשתמש בו. שיער גוף בעיני, הוא עניין של היגיינה ולא של העצמה."

הסרת שיער בלייזר – אם מתחשק לך

אנחנו באמריקן לייזר אוהבים את הגוף האנושי בכל מידה, צבע וצורה, ושמחים לאפשר לכל אחד ואחת לעשות את הבחירה הנכונה עבורם.

שיער גוף אצל נשים (וגברים) הוא עניין של בחירה, ואצלנו ב"אמריקן לייזר" תוכלו לבצע את הבחירה וההחלטה הנכונה עבורכם, עם הסרת שיער בלייזר. תוכלו לבחור היכן תרצו להסיר את השיער, באמצעות טיפולים מתקדמים ללא הגבלה, עד להשגת התוצאה הרצויה. סניפנו פרוסים בכל רחבי הארץ, כך שתוכלו לבחור את הסניף הקרוב לאזור מגוריכם או מקום העבודה, ולהגיע לטיפולים שלא ידרשו מכם זמן רב וללא תופעות לוואי, כך שמיד תוכלו לחזור לשגרת יומכם.

לפרטים נוספים ופגישת ייעוץ ללא התחייבות, השאירו את פרטיכם בתחתית הכתבה ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

אמריקן לייזר הינה הרשת המובילה בישראל בתחום האסתטיקה המספקת טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, הסרת משקפיים בלייזר וטיפולים אסתטיים שונים לגוף ולפנים בשיטות חדשניות ולא פולשניות. סטנדרטים גבוהים, בקרה קפדנית, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת ממקמים את הרשת בצמרת מרכזי האסתטיקה בארץ ובעולם. אמריקן לייזר נמנית עם רשתות האסתטיקה הותיקות בישראל, הפועלת כבר כ-20 שנים ומספקת מקום עבודה לכ- 450 עובדים ומטפלת במעל 500,000 לקוחות.