הסרת שיער או עוקבים?

האם אושיית הרשת האמריקנית מרי ילקובסקי לקחה את סגר הקורונה צעד אחד רחוק מדי כשוויתרה על הסרת שיער? ילקובסקי, שמקפידה לחגוג בחשבון האינסטגרם שלה נשיות טבעית, העלתה לחשבונה תמונה שלה לבושה בתחתונים, והשוויצה בקו ביקיני ללא הסרת שיער. "זוהי תזכורת ידידותית שאתם לא חייבים להציג לעולם גוף מגולח, רזה, שזוף, צעיר או כל גוף אחר ששונה משלכם," הוסיפה בכיתוב, "אתם לא חייבים לעולם את היופי שלכם. לעולם יש מזל שיש לו אתכם – כמו שאתם עכשיו".

ילקובסקי, שלא עברה הסרת שיער יותר מחודש, העידה כי מעולם לא חשה נשית יותר. "מסע הקבלה האישי של הגוף שלי כלל חיבוק של האני הטבעית – פחות איפור, פחות התעסקות בשיער, פחות התעסקות ביופי. ברגע שהפסקתי לעבור הסרת שיער, הבנתי שאין במה להתבייש. לכולם יש שיער גוף."

למרות האומץ והמסר החיובי בסך הכל, אלפי עוקבים כנראה חשבו אחרת. תוך שעות ספורות היא איבדה יותר מ-2,000 עוקבים, מבין 240 אלף עוקביה. ילקובסקי לא נעלבה, ואף לקחה מזה את הדברים החיוביים: "צברתי גם עוקבים חדשים. אני אוהבת את זה שעם כל פוסט פמיניסטי שאני מפרסמת, אני דוחה אנשים מסוימים אבל מושכת אנשים שאני באמת מעוניינת שיהיו בסביבתי."

לא רק תגובות שליליות נכתבו לבלוגרית, אלא גם תגובות חמות רבות: "אני נאבקת בזה שקוראים לי מגעילה כיוון שאני לא מגלחת, וזה גורם לי להרגיש כל כך רע. הפוסט שלך עשה לי את היום", כתבה אחת העוקבות.

תמיד תחגגי את מה שנוח לך

עם שיער, בלי שיער. הכל עניין של טעם אישי. אם אתם מעוניינים בהסרת שיער, כדאי לכם מאד להכיר את טיפולי הסרת השיער בלייזר של אמריקן לייזר.

עם סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ, שעות נוחות, צוות מקצועי ומיומן, טכנולוגיה מתקדמת ואפשרות להמשיך מיד בשגרת היום לאחר טיפול, אנו מזמינים אתכם אלינו לפגישת ייעוץ והתאמה אישית להסרת שיער.

השאירו פרטים בטופס בתחתית הדף וניצור אתכם קשר בהקדם.