מתמודד ב"אמריקן איידול" עבר הסרת שיער בשידור

כשג'ילברטו ריוורה הופיע לראשונה בעונה ה-18 של "אמריקן איידול" בשמלת דגל גאווה שזורה בפאייטים ובמגפי וונדרוומן אדומים מוויניל, אף אחד לא האמין שהוא עומד להפיל את השופטים מהרגליים בזכות השירה שלו. אף אחד גם לא דמיין שחרף המראה הנשי שלו – הוא מטפח שיער חזה פראי.

מה שנראה כמו בדיחה בהתחלה, הפך מהר מאד לאודישן מוצלח שאיפשר לג'ילברטו ריוורה להמשיך לשלב הבא. השופט ליונל ריצ'י לא הצליח לאכול את האישיות הססגונית של ריוורה, אבל לוק בריאן וקייטי פרי היו בעד. עם זאת, פרי העלתה ספקות לגבי הסיכויים שלו להצליח בתכנית בטענה שהוא גימיקי מדי. "הקול שלך הוא דגל הגאווה והמגפיים האדומים," הכריזה פרי, "אתה חייב להתמקד בקול שלך." בו בזמן היא העלתה הצעה מעניינת: תסיר את שיער החזה בשעווה.

ריוורה הוכיח שהוא מוכן לאתגר כדי לזכות בכרטיס הנחשק לנבחרת, מלווה במצלמות, הוא שיחזר במכון יופי את סצנת הסרת השיער המפורסמת מ"בתול בן 40", תוך שהוא צווח עם כל תלישה את שמה של זוכת האיידול הראשונה, קלי קלרקסון, שמות השופטים ועוד צווחות כמו "ראובן!", "קארי אנדרווד!" ו"פנטזיה!"

בינתיים ריוורה לא העפיל לגמר והודח בשלב מוקדם יחסית. מעניין אם השיער שלו צמח מהר מכפי שהוא הורחק מהתחרות.

הסרת שיער בלייזר – כי אין סיבה לצעוק על הקוסמטיקאית שלכם "קארי אנדרווד!" 

אנחנו בטוחים שאין לכם עניין להישלח מול המצלמות להסיר שיער בשעווה או פשוט מזה, חשוב לכם להותיר רושם טוב על האנשים שאתם פוגשים לראשונה, בטח בפגישות חשובות.

בדיוק בגלל זה רשת אמריקן לייזר מציעה בפריסה ארצית טיפולי הסרת שיער בלייזר. טיפולי הסרת שיער בלייזר באמריקן לייזר הם בטוחים, יעילים עם חבילות ללא הגבלה עד לתוצאה במקרים בהם השיער חוזר לצמוח ויש צורך בריענון. אנו מציעים אבחון אישי של מצב השערה והעור ומתאימים טיפול אישי עם תוצאות מצוינות.

לפרטים נוספים, מלאו את הטופס בתחתית העמוד וניצור אתכם קשר בהקדם.