מדוע עדשות מגע מגבירות את הסיכון להידבק בקורונה?

גל התחלואה הראשון אמנם מאחורינו, אולם חששות רבים עולים בכל הנוגע להתפרצות שנייה. אנחנו יודעים כיצד להתגונן, לשטוף ידיים וממה להימנע כדי למזער את הסיכוי להידבק בקורונה, אך כעת למומחים יש גם המלצה חדשה: להימנע מעדשות מגע

כמו צעדי תינוק, אנחנו שבים לאיטנו לשגרה. היא מעט מוכרת לנו, אך היא גם מעט חדשה; המגבלות השונות לבינתיים הוסרו, עם דעיכת הגל הראשון, אבל אנו מקפידים על שמירה על היגיינה כדי להתגונן מפני התפרצות של תחלואה נוספת. דובר רבות אודות שטיפת ידיים ועטיית מסכה, אבל עכשיו מסתבר שגם הרכבת עדשות מגע עלולה להוות סכנה להידבקות.

מומחים באקדמיה האמריקנית לרפואת עיניים (AAO) ממליצים למרכיבי עדשות המגע לעבור למשקפי ראייה מהסיבה הפשוטה שאנשים שמרכיבים עדשות, נוגעים פעמים רבות בעיניהם והדבר מגביר את הסיכון להידבקות.

כידוע, גם משטחים מזוהים עלולים להוות כר להדבקה, בייחוד אם נוגעים אחר כך בפה, באף או בעיניים, וגם באופן טיפתי הוירוס מדבק באמצעות העיניים.

אם לא מתאפשר להחליף את עדשות המגע במשקפי ראייה, ההמלצה היא לגעת אך ורק בקצה העדשה בזמן ההרכבה, ולשמור אותן רחוק ממשטחים. כמו כן, חשוב לשטוף ידיים לפני ואחרי הרכבת העדשות, להקפיד לנקות ולהחליף את מתקן העדשות בתדירות גבוהה ולשמור אותו במצב סגור הרמטית ככל הניתן.

בנוסף, אנחנו יודעים שזה קשה, אך רצוי להימנע כמה שיותר מלשפשף את העיניים ולשטוף ידיים היטב לפני שאתם נוגעים באזור הפנים.

הסרת משקפיים בלייזר – הסרת דאגה מהלב

לנו חשוב שתשמרו על בריאותכם ועל ההיגיינה, ויתכן מאד שנוכל לסייע לכם באמצעות הסרת משקפיים בלייזר באמריקן לייזר, בהליך פשוט בטכנולוגיה מתקדמת, בטיחותי, תוך חזרה מהירה לשגרה. עד ההתפרצות הבאה (שנקווה שלא תגיע!) הצוות המיומן והמקצועי בסניפנו, הפרוסים בפריסה ארצית, יוכל להקל עליכם לשמור על ההיגיינה ולשנות את ההרגלים.

אנו מזמינים אתכם לבדיקת התאמה אישית אצלנו ברשת ללא תשלום. השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, ונשמח ליצור אתכם קשר.