אחת ולתמיד: האם הסרת השיער בלייזר פוגעת בפוריות?

מצד אחד, אתם רוצים ליהנות מגוף חלק שעומד בסטנדרט היופי והטיפוח שלכם. ומצד שני? עוברות דרככם שמועות באשר להשלכות אפשריות של הטיפול בלייזר. אחד הדברים החשובים לנו ביותר ב"אמריקן לייזר" הוא הקשר הישיר שלנו אל מול הלקוחות, תוך שקיפות מלאה ומענה אובייקטיבי לכל שאלה.

לאחרונה, נשאלנו האם הסרת השיער באמצעות הלייזר, מעמידה בסכנה את הפוריות של גברים ונשים? עוד לפני שנצלול עמוק לתשובה, נרגיע אתכם כבר עכשיו: תוכלו גם אתם להסיר שיער בלייזר, ולשלול כל חשש כי ישנו סיכוי שהטיפול יפגע בפוריות שלכם. 

אז איך מבטיחים טיפול הסרת שיער איכותי ובריא? הכל מתחיל ונגמר במכון ההסרה בו אתם בוחרים. ב"אמריקן לייזר" אנו שמחים להיצמד לסטנדרט הגבוה ביותר – של צוות, מיכשור ושיטות. המכשירים בהם אנו עושם שימוש עומדים בתקנים של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי! כבר מעל ל-20 שנים שאנו מעניקים שירות מקצועי, שירתנו מעל ל-500,000 לקוחות וממשיכים להגשים חלומות אסתטיים – גם לכם!

 

שוברים את המיתוס: הסרת שיער בלייזר לא פוגעת בפוריות!

בפגישת הייעוץ שלנו, נמסור לכם פרטים אודות אופי ההסרה, פרק הזמן הנדרש, אורכו של כל טיפול, מהם אחוזי ההצלחה, מידע אודות תופעות לוואי אפשריות ותנאי הדיל המוצע לכם. אנו נשקף בפניכם את כל שתבקשו לדעת, ומעבר לכך. אנו מאמינים כי טיפולי הסרת השיער אמורים להטיב עמכם, ולא לפגוע בבריאות שלכם. אין כל תכלית בהסרת שיער במידה והטיפול מייצר בעיה חדשה. האם בכדי ליהנות מגוף חלק אתם צריכים להמר על הבריאות שלכם? התשובה שלילית, ובטח לא כשאתם מסירים שיער איתנו.

האם ישנם סיכונים בהסרת שיער בלייזר?

 

"מה קורה אבל אם אני מעוניינת בהסרת שיער מהמפשעה?"

אל חשש, אין כל משמעות לאזור ההסרה, אלא למיכשור בו עושים שימוש ולצוות המטפל. אנו מעריכים את האמון שנותנים בנו, ומתחייבים על הסרת שיער בטוחה, איכותית ובעיקר – בריאה. לא משנה אם הסרת השיער מתמקדת במפשעות, בישבן או באזורים אינטימיים יותר. הסרת הלייזר בטוחה, ואין כל חשש לפגיעה בריאותית. הדבר היחיד שאמור "להטריד", הוא אך ורק האפשרות לסבול מתופעות לוואי שטחיות בדמות גירוד ואודם. תופעות אלו נחשבות כתופעות קלות שהסבירות להן לא גבוהה, ובכל מקרה – הן עוברות כעבור מספר ימים.

מידע נוסף >> הסרת שיער לנערות

 

"ומה לגבי כאבים? כמה כואב להסיר שיער בלייזר?"

גם השאלה הזו מאד שכיחה, ואנו עונים עליה בשמחה! הסרת שיער בלייזר איננה כואבת, ובטח שלא מדובר על כאב בעל אופי בלתי נסבל. אמנם אל תצפו לתחושה מדגדגת, אך בוודאי שלא לכאב שיפר את שלוותכם או יגרום לכם לעצור את הטיפול. הכאב המתואר הוא סוג של עקיצה קטנה שמורגשת עם פליטת קרן הלייזר. חוסר הנוחות יורגש במקרים בהם אזור ההסרה נרחב יותר, ובהתאם לאורכו של כל טיפול שיתואם מולכם מראש.

כך או כך, אנו נשארים קשובים לכם לאורך כל הטיפול, בכל טיפול. במידה ואתם מעוניינים לעצור לכמה דקות, לשתות כוס מים ולנוח, נעשה זאת בשמחה. שביעות רצונכם חשובה לנו, ועל כן אנו מעניקים חשיבות רבה גם לדרך, ולא רק לתוצאה הסופית המובטחת לכם. 

אנו מזמינים אתכם לתאם איתנו פגישת ייעוץ, בה נתאים לכם תכנית טיפולי הסרת שיער אישית! יש לנו גם תוכנית הסרת שיער לגברים. ב"אמריקן לייזר" תכנית הסרת שיער ללא הגבלה עד להשגת התוצאה! (מלבד אזור הפנים).