הסרת שיער בלייזר בידיים – לגברים ולנשים

אם גם אתם עייפתם ממלחמת ההתשה כנגד השיער על הידיים, דעו כי אתם לא לבד. אנו מזמינים אתכם שלא להרים ידיים, אלא להתמודד עם השיער על הידיים בצורה אלגנטית יותר – כזו שתספק לכם תוצאות לטווח הארוך: הסרת שיער בלייזר בידיים! ב"אמריקן לייזר" אנו מציעים חבילת טיפולים לכל החיים, כך שבמידה והשיער שב לצמוח, תוכלו ליהנות מאקסטרה טיפולים ללא עלות נוספת.

איך הפכו הידיים לאחד האזורים הנחשקים ביותר להסרת שיער?

שאלה מצוינת! סביר כי במדינה קרה, הסרת שיער באזור הידיים לא הייתה דחופה כל כך לרבים. עם זאת, במדינה חמה כמו ישראל, שבה חולצות T קצרות וגופיות נחשבות לפריטי לבוש סופר-פופולארים, הסרת השיער בידיים כמעט מתבקשת. מדובר על איבר שחשוף ברוב ימי השנה, כך שישנו רצון ליהנות מאסתטיקה גבוהה. במשך שנים שיער על הידיים היה נחשב כ"טאבו" בעיקר אצל קהל הנשים, אך בשנים האחרונות הביקוש להסרת שיער מהידיים מגיע גם מכיוון הגברים.

"מה רע בגילוח ובשעווה? זה יותר פשוט"

מאחר והידיים חשופות כמעט לאורך כל ימות השנה, רבים מסירים את השיער מהידיים, כאשר הם עושים זאת תחילה באמצעות השיטות הביתיות. הפופולאריות שביניהן? הסרה באמצעות שעווה או בגילוח. ישנן כמה בעיות עיקריות בהסרת שיער בשיטות אלו:

  • רכישת חומרים שעולים כסף – הוצאה שאין לה סוף
  • התוצאות לא עמידות, והשיער שב לצמוח במהרה
  • הסרה באמצעות שעווה? כואבת ויוצרת גירוי על העור

הסרת שיער בלייזר בידיים חוסכת מכם את הטירחה! בשונה מהסרות בגילוח ובשעווה שאתם עושים לעצמכם, את הסרת השיער בלייזר אנו מבצעים בעבורכם. תכנית הטיפולים שאנו בונים מותאמת אליכם אישית, הכל על בסיס מאפייני השערה שלכם – הצבע, העובי וצפיפות הצמיחה. בשונה מתוצאות עם עמידות לכמה ימים בלבד, הסרת שיער בלייזר בידיים מספקת לכם שקט לטווח הארוך.

"אבל מה עם תופעות לוואי? זה החשש הכי גדול שלי"

עם הסרת שיער בלייזר בידיים, תופעות הלוואי "הקשות" ביותר מופיעות בדמות אדמומיות או נפיחות קלה. מהניסיון שלנו, מדובר על תופעות שעוברות תוך מספר שעות. חשוב לנו לציין כי תופעות הלוואי אינן "חלק בלתי נפרד מהחבילה", אלא שמדובר על תופעות אפשריות שלעתים מופיעות, ולעתים כלל לא. בפגישת הייעוץ, נציין בפניכם את כל תופעות הלוואי האפשריות, הסיכוי כי הן אכן יופיעו ואיך מטפלים בכל תופעה. 

"גילוח לוקח לי 20 דקות. כמה זמן לוקחת הסרת שיער?"

פעולה של גילוח אכן מהירה, אך מדובר על פעולה שצריך לתחזק בכל כמה ימים. הסרת שיער בלייזר בידיים איננה מבוססת על טיפול בודד, אלא על סדרה של טיפולים, כאשר בין כל טיפול ישנה תקופת צינון. הסרת שיער מהידיים נחשבת להסרה מאד פופולארית, תוך שמדובר על אזור שקל יחסית להסיר ממנו. אורכו של כל טיפול משתנה, ויכול לקחת בין חצי שעה לשעה שלמה. עם סיום סדרת הטיפולים, תוכלו גם אתם לחבק את היקרים לכם בידיים חלקות משיער! 

הסרת שיער בלייזר בידיים עם "אמריקן לייזר" מוצעת בתכנית הסרה ללא הגבלת טיפולים! אנו מציעים דילים מיוחדים לנשים ולגברים. לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ, פנו אלינו.