טיפול לייזר בעיניים לשיפור הראייה

טיפול לייזר בעיניים לשיפור הראייה

האם הייתם יכולים לדמיין את חייכם עם ראייה מטושטשת? סביר מאד להניח שלא. הודות ליכולת שלכם לראות, אתם נהנים מעצמאות מלאה – יכולת המאפשרת לכם לעבוד, לקרוא, לצפות, לזהות ולחקור. אפשר לומר כי ראייה טובה משמרת את איכות החיים שלכם, ומעניקה לכם חופש של ממש.

עם זאת, ישנם אנשים המדווחים על פגיעה באיכות הראייה שלהם. על מנת לשמר את איכות הראייה ואיכות החיים, הם עושים שימוש בפתרונות המוכרים – עדשות מגע ומשקפי ראייה. אם גם אתם מרכיבים כיום משקפי ראייה או עושים שימוש בעדשות המגע, דעו כי לא נאמרה המילה האחרונה. ב"אמריקן לייזר", אנו שמחים להציע לכם הליך של טיפול לייזר בעיניים לשיפור הראייה שלכם. הדרך לראות את העולם דרך משקפיים בהירים יותר (וללא משקפיים!), מתחילה ממש עכשיו!

כמה דברים שחשוב לדעת על טיפול לייזר לשיפור הראייה:

  • ההליך אורך מספר דקות – כרבע שעה לערך
  • הליך הסרת המשקפיים איננו כואב
  • לרוב, התוצאות הן לצמיתות
  • ניתן לשוב ולחדש את ההליך במקרה של פגיעה באיכות הראייה
  • תנאי סף לביצוע ההליך: בדיקת התאמה ב"אמריקן לייזר"

איך ניתן לשפר את הראייה באמצעות טיפול לייזר?

טיפול שיפור הראייה באמצעות הלייזר, מייצר מצב קבוע כאילו ואתם מרכיבים משקפיים. באמצעות קרן הלייזר מתבצע שיוף של הקרנית, כאשר המטרה היא ל"קבע" את מספר המשקפיים שלכם. השיוף מתבצע בעדינות ובצורה מבוקרת, ורבים מופתעים לגלות כי מדובר על שיוף דק מאד, לא כואב ובעיקר – קצר. אפשר לדמות את ההליך לפיסול, כאשר שיא היצירה הוא השיפור הניכר בראייה.  

רואים טוב יותר, חיים טוב יותר

כל חוש חיוני ותורם לאיכות החיים שלכם. עם זאת, המון אנשים מגלים רגישות רבה מאד לחוש הראייה, ועבורם הוא הבטן הרכה. ראייה טובה מאפשרת לכם לבצע את הפעולות היום-יומיות ללא הגבלה, ליהנות מעצמאות מלאה ולחוש בחופש אמיתי – לעשות את כל שרק תרצו לעשות. הסרת המשקפיים או העדשות שלכם באמצעות טיפול הלייזר, בונה גשר לאיכות חיים טובה יותר. 

כשבוחנים לעומק את תוצאות ההליך ושביעות הרצון המטופלים, מגלים תמונה מאד מחמיאה: לרוב, התוצאות עמידות תוך שאין כל צורך בהליך מחודש לטובת שיפור הראייה. ולמרות זאת, לא ניתן לשלול באופן מוחלט אפשרות כי תידרש התערבות נוספת של קרן הלייזר. 

אנו מאמינים באיכות הטיפול וגם מאמינים שהכל מתחיל בשירות טוב. לכן, אנו מציעים מראש הסרת משקפיים בלייזר לכל החיים! במידה ואכן תצטרכו לעבור הליך מחודש, תהיו זכאים לטיפול בסטנדרט הגבוה ביותר ללא עלות נוספת. (כן! אתם רואים טוב!)

"איך יכול להיות שניתוח לייזר בעיניים לא כואב?"

מבחינת ניתוח לייזר בעיניים, ההליך עצמו איננו כואב. לרבים קשה לתפוש זאת מאחר ומדובר על איבר רגיש כל כך כמו העיניים. מעבר לכך שלא תחושו כאב, תשמחו גם לדעת כי ההליך עצמו קצר מאד – בתוך רבע שעה תוכלו לראות את העולם בבהירות וללא כל תלות במשקפי הראייה או עדשות המגע שלכם. 

גם אתם עייפתם מההתעסקות בעדשות? אתם לא מעוניינים עוד להרכיב משקפיים שמבגרים אתכם? אנו מזמינים אתכם לעשות את הצעד הראשון בדרך לחופש: בדיקת התאמה ב"אמריקן לייזר"! לפרטים נוספים, פנו אלינו!