צריכים הסרת משקפיים? יש מצב שאתם חכמים

מחקר חדש מצא: ליקוי ראייה עשוי להוות הוכחה לאינטליגנציה גבוהה. אז איך הגיעו למסקנה הזו? נקו את הזגוגיות והיכונו להפתעה

מחקר מקיף שנערך באוניברסיטת אדינבורו אשר בסקוטלנד, שכלל נתונים קוגניטיביים וגנטיים של יותר מ-300,000 אנשים מעל גיל 16, מצא כי אנשים בעלי ידע רחב יותר היו בעלי סיכוי גבוה יותר ב-30% לשאת גנים המצביעים על כך שהם סובלים מליקוי בראייתם.

המחקר נחשב לרחב ביותר כיום בכל הנוגע לקשר שבין תפקוד קוגנטיבי וגנים. "המחקר זיהה הבדלים גנטיים רבים התורמים לתורשה של כישורי חשיבה", סיפרה ד"ר גייל דיוויס, מהמרכז להזדקנות קוגניטיבית ואפידמיולוגיה קוגניטיבית באוניברסיטת אדינבורו, בראיונות שהתפרסמו בתקשורת הבינלאומית. "גילוי ההשפעות התורשתיות המשותפות למאפייני בריאות ולמבנה המוח, מהווה בסיס לחקר המנגנונים שבאמצעותם ההבדלים הללו משפיעים על כישורי החשיבה לאורך כל החיים", היא מוסיפה.

ומעבר לחדשות הטובות עבור מרכיבי המשקפיים, במסגרת המחקר רחב ההיקף, התגלה שבצד השלילי של הדברים נמצא כי הם גם נוטים יותר לבעיות בריאותיות כמו דיכאון, סרטן ריאות ותעוקת לב.

הסרת משקפיים – פתרון נוח ומהיר

יש דברים שעליהם לא ניתן להתווכח, כמו רמת אינטליגנציה ונתונים מדעיים, אבל בכל מה שנוגע להרכבת משקפיים – אפשר לשנות זאת ולהיות גם חכמים, וגם לראות טוב ובנוחות ללא אמצעי עזר. יתכן מאד שאתם יכולים להיפרד מהמשקפיים באמצעות הסרת משקפיים בלייזר באמריקן לייזר, בטכנולוגיה בטוחה, מתקדמת, שמבטיחה חזרה מהירה לשגרה (תוך שמירה על האינטליגנציה הגבוהה שלכם…).

אנו מזמינים אתכם לבדיקת התאמה אישית אצלנו ברשת ללא תשלום וללא התחייבות. השאירו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה, ונשמח ליצור אתכם קשר בהקדם כדי לספק לכם מידע נוסף על האפשרויות לביצוע הסרת משקפיים בלייזר, אצל הרופאים המנוסים והמקצועיים שלנו.