הסרת שיער בקרית אונו

הסרת שיער בקרית אונוניסיתם הכל: מהסרה בשעווה, דרך גילוח מאסיבי ועד הורדת שיער באמצעות "מכשירי פלא" ביתיים. המסקנה ברורה: השיער חוזר, ובגדול. אז לא, אתם לא צריכים להרים ידיים, ובטח שלא להשלים עם השיער שעל גופכם. ב"אמריקן לייזר" אנו מבצעים הסרת שיער בקרית אונו בשיטת הלייזר. השיטה ידועה כשיטה בטוחה, מהירה ויעילה, שמספקת את התוצאות הטובות ביותר ולאורך זמן!

אנו מציעים הסרת שיער בקרית אונו לנשים ולגברים, עם תכניות מותאמות אישיות לכל לקוח! אנו מאמינים בשיטה ובהקפדה על עבודה בסטנדרט הגבוה יותר. לכן, אצלנו תוכלו ליהנות מהסרת שיער לכל החיים! (מלבד אזור הפנים). השיער שב לצמוח? תוכלו להגיע לסבב טיפולים נוסף ללא תשלום!

הסרת שיער בקרית אונו – שיטה יעילה ועמידה

אם אתם מסירים שיער בשיטות שונות, הרי שיש לכם משאלה ברורה: ליהנות מגוף חלק. הסרה בגילוח או בשעווה, מעניקה לכם שקט מדומה: גוף חלק משיער לימים בודדים בלבד. הבעיה העיקרית בשיטות אלו היא שההשקעה הרבה שלכם – בזמן ובכסף, לא באמת מניבה תוצאות איכותיות ולאורך זמן. מנגד, הסרת שיער בקרית אונו בשיטת הלייזר, מעניקה לכם ראש שקט לאורך זמן! 

הסרת השיער בלייזר פוטרת אתכם מהתעסקות רבה, השתעבדות לשעוות וסכיני גילוח, פציעות מיותרות, כוויות ותחושת מבוכה בעת שהשיער שב לצמוח. ההתמסרות שלכם לתכנית הטיפולים, תבטיח תוצאות יפות, אסתטיות ולאורך זמן! 

התאמת תכנית אישית לכל מטופל!

אנו מאמינים כי לכל מטופל מתאימה תכנית הסרה השונה. השיטה בה אנו עושים שימוש נותרת אותה השיטה, אך אנו מוצאים לנכון לבצע התאמות אישיות בפרמטרים הבאים:

  • אורך הטיפול
  • מספר הטיפולים
  • תדירות הטיפולים

בפגישת ההיכרות, נשמח לשמוע מהם האזורים מהם תרצו להסיר את השיער. איש מקצוע מטעמנו יאבחן את עובי השערה, הצפיפות שלה והגוון שלה. בהתאם, תתקבל החלטה מקצועית ואובייקטיבית בהתאם לתכנית ההסרה המתאימה לכם ביותר! אנו עושים שימוש במכשירים מתקדמים וחדישים, ונצמדים דרך קבע לבשורות הטכנולוגיה החדשות ביותר – עבורכם ובשבילכם! 

"אין לי הרבה שיער. טיפול אחד יספיק לי?"

הסרת שיער בקרית אונו שמה לעצמה מטרה: להבטיח תוצאה אסתטית ולאורך זמן! חשוב לנו לציין כי הורדת שיער בלייזר איננה מבוססת על טיפול אחד –  לא משנה מהו צבע השערה ועד כמה היא "עקשנית". בכל מקרה, נדרש סט של טיפולים בכדי להבטיח תוצאות מירביות. אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לבסס תכנית עם כמה שפחות טיפולים, אך לא מתפשרים על איכות הטיפול והתוצאה. בהדרגה, וכל עוד ישנה התמסרות טוטאלית שלכם לתהליך, יהיה ניתן להבחין באזורים חלקים משיער. 

"כמה כואב להסיר שיער מהרגליים והידיים?"

שאלת הכאב מעסיקה רבים, ובצדק. ישנם המון מיתוסים אודות הסרת השיער בלייזר, בעיקר בכל הקשור למידת הכאב. לכל אחד סף כאב שונה, ובהתאם הוא חווה את הטיפול בצורה שונה. אפשר לומר בבירור כי הסרת השיער באמצעות השעווה כואבת הרבה יותר! קרן הלייזר יוצרת מעין עקצוץ נקודתי – כך שאין זה כאב עז שלא ניתן לסבול, אלא יותר חוסר נוחות. 

הדרך לגוף חלק משיער מתחילה בשיחת טלפון! פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעה אישית ומשתלמת! הסרת שיער בקרית אונו – רק עם "אמריקן לייזר"!