הסרת שיער – או שקר היופי?

אאוץ': הכוכב הבוליוודי הציג ריבועים וגוף חלק מזויפים בפרסומת להסרת שיער – והרשת זועמת. 

כוכב סרטי בוליווד קרטיק אריאן מצא את עצמו בלב שערורייה לאחר שכיכב בפרסומת לטיפולי הסרת שיער שרוטשה בפוטושופ. ברשתות מוחים: השימוש בפוטושופ מוגזם ומעודד תפישה מוטעית של גבריות.

חובבי הז'אנר הבוליוודי ביניכם בוודאי לא יכלו לפספס את קרטיק אריאן, כוכב סדרות הסרטים "פוסט מורטם לאהבה", "לוקא צ'פי" והלהיט האחרון "הבעל, האישה ומישהי אחרת", שהסתבך בעקבות פרסומת בה כיכב באחרונה.

ברשתות החברתיות זועמים על קרטיק בשל השימוש המוגזם בפוטושופ בפרסומת לטיפולי הסרת שיער, שמעודד לדברי הגולשים תפישה מוטעית של גבריות.

הפרסומת מציגה שתי דמויות אותן מגלם קרטיק, הארי ו-Hairy (שעיר), כשהגבר המוצלח, המסותת ועמוס הפוטושופ ביניהם הוא כמובן הארי. עפ"י הפרסומת, מאחר שלהארי יש גוף אידאלי, שרירי, ללא שיער בחזה, הוא חווה הצלחה גדולה יותר בקרב הנשים, לעומת היירי שנאלץ להסתיר את גופו מתחת לחולצה.


בפרסומת ניתן להבחין בקלות בשימוש בפוטושופ על גופו של קרטיק. גולשים מיהרו להפגיז את הפרסומת בתגובות זועמות. גולש אחד כתב: "הפרסומת הזו פשוט לא בסדר בכל כך הרבה רמות, ריבועים מזויפים, תפישה גברית מוטעית, עכשיו מקדמים טיפולי הסרת שיער לגברים כסקסיים, כאילו זה לא הספיק אצל נשים."

הסרת שיער באמריקן לייזר

אנחנו באמריקן לייזר אוהבים את הגוף הגברי (וגם הנשי) בכל צורה וגזרה ואין לנו כל צורך להשתמש בריטוש על מנת להציג טיפולי הסרת שיער מוצלחים.

גברים שמעוניינים להיפרד מהשיער המיותר בכל אזור בגופם, בין אם כדי לדלל מעט את הקיים או כדי להנות מגוף חלק למשעי, מוזמנים אלינו!

אנו נסייע לכם לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בעזרת הצוותים המסורים המצפים לכם בסניפינו מצפון ועד דרום. אמריקן לייזר מציעה חבילות להסרת שיער ללא הגבלה עד לתוצאה, ההופכות את הטיפול למשתלם במיוחד.

למידע נוסף השאירו פרטים בטופס בתחתית הכתבה.