איפה כדאי להסיר משקפיים בלייזר?

איפה כדאי להסיר משקפיים בלייזר?

אחרי שנים של הרכבת משקפיים ושימוש בעדשות, גם אתם החלטתם לעשות את הצעד לעבר שדרוג איכות חייכם: ניתוח הסרת משקפיים בלייזר! מאחר ומדובר על העיניים שלכם ועל איכות הראייה שלכם, אין בכוונתכם להתפשר על איכות הניתוח ומקצועיות הרופא, ובצדק. מהרגע בו קיבלתם החלטה לעשות את הניתוח, אתם משקיעים את זמנכם בעיקר בחיפוש אחר המקום הבטוח והמומלץ ביותר לעשות בו את הניתוח.

אצלנו, ב"אמריקן לייזר", תוכלו להסיר את המשקפיים שלכם ולהתחיל לראות טוב יותר! השיטות בהן אנו עושים שימוש הן שיטות בטוחות ובדוקות, ואנו עובדים על בסיס הסטנדרט המחמיר והקפדני ביותר. אנו שמחים להיות חולייה משמעותית בדרך לשדרוג איכות חייכם ואיכות הראייה שלכם!

אז איך בוחרים מקום להסיר בו את המשקפיים? אנו מאמינים כי אלו הפרמטרים החשובים ביותר:

צוות הרופאים המקצועי

עוד הרבה לפני שאתם בודקים מחירים, זמינות תורים ושיטות, כדאי לבדוק מיהם הרופאים. אנחנו ב"אמריקן לייזר", גאים בצוות רופאים מנוסה ומקצועי, שעובד שנים רבות בתחום. אצלנו עובדים מומחה לניתוחי קרנית, מנתח עיניים ומומחית לניתוחי לייזר. צוות הרופאים שלנו כולל את ד"ר יעקב גולדיץ', ד"ר מצליח טייב, ד"ר שלומי סימן טוב וד"ר נינה אברמוביץ'. צוות הרופאים שלנו מוכשר ומיומן בכל ניתוחי העיניים!

שיטות הטיפול

לצד הצוות המקצועי שעליו לא התפשרנו, כך גם לא התפשרנו על שיטות הטיפול. ב"אמריקן לייזר" אנו מסירים משקפיים באמצעות שיטות טיפול ידועות, בדוקות וכאלו ששביעות הרצון מהן גבוהה מאד: Custom Lasik, Custom ASA ו- EBK  הבלעדי באמריקן לייזר! תוצאות בדיקת ההתאמה ישקפו בפני הרופאים מהי שיטת הטיפול המתאימה לכם ביותר, זאת במטרה להעניק לכם טיפול רפואי ראוי שיספק את התוצאות הטובות ביותר.

סיפורי הצלחה

אנחנו יכולים לספר על עצמנו המון, אך גם ללקוחות המרוצים שלנו יש מה לומר. סיפורי הצלחה הם האינדיקציה הטובה ביותר למה שאנו עושים, ולסטנדרט הטיפול הגבוה שאנו לא חורגים ממנו בשום אופן. נשמח לחלוק אתכם שלל המלצות וסיפורי הצלחה של מטופלים שלנו, שכעת רואים את העולם טוב יותר!

חדר הניתוח – האם הוא עומד בתקנים הנדרשים?

דבר נוסף שחשוב להבטיח הוא את מידת האסתטיקה של חדר הניתוח. אמנם מדובר על הליך טיפולי קצר שלא אורך יותר מכמה דקות, אך עדיין חשוב שהטיפול יינתן לכם בסביבה סטרילית וכזו התואמת את דרישות משרד הבריאות. חדרי הניתוח שלנו מאובזרים בציוד החדיש והמתקדם ביותר – הכל למען הליך בטוח, נעים ואידאלי בעבורכם.

שקיפות מלאה אל מול המטופלים

כשאתם בודקים איפה כדאי להסיר משקפיים בלייזר, גם חשוב לבדוק מהי מידת השקיפות, הכנות והיושרה המקצועית של הצוות. כך לדוגמה, אחת השאלות ששואלים אותנו היא באשר לתוצאות הניתוח והאם התוצאות הן לנצח. התשובה שלנו היא שמדובר על ניתוח שמספק תוצאות יפות מאד, וכמעט תמיד התוצאות נשמרות. עם זאת, ישנם מקרים בודדים בהם איכות הראייה נפגעת ונדרש טיפול חוזר.

אנו מציינים זאת על מנת להכין את המטופלים שלנו לכל תרחיש. כן תשמחו לדעת, כי טיפול הסרת המשקפיים בלייזר דרכנו ניתן לכם באחריות לכל החיים, כך שבמידה ותצטרכו לעבור ניתוח נוסף, הוא יבוצע ללא תשלום.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ובדיקת התאמה עבור ניתוח הסרת משקפיים ב"אמריקן לייזר"! לפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום!