אחת ולתמיד: האם הסרת שיער בלייזר כואבת?

שנים של פגישות היכרות עם המתעניינים בטיפול הסרת השיער בלייזר, שיקפו בפנינו נתון מעניין: רבים מהמתעניינים רצו להגיע המון זמן לפגישת ייעוץ, אך החשש מהכאב שמלווה את הטיפולים גרם להם לדחות את הפגישה פעם אחר פעם. כך, הבנו כי ישנם שלל מיתוסים אודות טיפולי הסרת שיער בלייזר, והגיע הזמן להבהיר חד משמעית: טיפולי הסרת שיער בלייזר לא כואבים (בטח לא כפי שאתם מדמיינים).

במהלך הטיפול, נעשה שימוש בקרן לייזר שמטרתה להכות בשורש השערה. כידוע, כשמדברים על "כאב", מדברים בעיקר על תחושה בלתי נסבלת. בטיפול הסרת השיער בלייזר לעומת זאת, מדובר על מעין עקצוץ בלבד ולא על כאב משתק שגורם לחוסר נעימות.

לומדים להכיר אתכם מטיפול לטיפול

שמענו אינספור סיפורים על אנשים שבטוחים כי טיפולי הלייזר מאד כואבים. אנו שמחים לנפץ את המיתוס, וכך לפתוח את אפשרות הטיפול לקהלים גדולים יותר שחששו מהכאב שמלווה את הטיפול. אנו מאמינים שתקשורת שבין המטפל למטופל חיונית וחשובה. המטפלים שלנו מכילים וקשובים לכל בקשה, כך שבמידה ואתם חשים בצריבה, המטפל יעצור את העבודה עד שתאשרו לו להמשיך.

בנוסף, המכשור המתקדם שלנו בשילוב לצוות המקצועי, יוצרים את השידוך שאנו שואפים לו: טיפול איכותי ונטול כאבים.

הסרתם פעם שיער בשעווה? יש לנו בשורות משמחות!

כמעט ואין מטופל שמגיע אלינו מבלי שהוא התנסה בשיטות הסרה שונות – מגילוח ועד שעווה. כידוע, הסרת שיער בשעווה נחשבת לכואבת ביותר, זאת בעקבות תלישת רצועת הבד במהירות, שיוצרת כאב עז. בעת שמדובר על הסרה באזורים רבים בגוף, רק ניתן לדמיין את עוצמת הכאב והתחושה המצמררת. אם הסרתם שיער באמצעות שעווה בחייכם, דעו כי אין מה להשוות בין עוצמת הכאב המאפיינת את הטיפול הזה ובין "הכאב" המלווה את טיפול הלייזר.

"אני מקווה מאד שהטיפול יהיה קצר, לא רוצה לחוש עקצוצים"

מטבע הדברים, כל מטופל מגיב בצורה שונה לטיפול וכל מטופל חש אותו בעוצמות שונות. אנשים שקצת יותר חוששים מעוצמת הכאב, שואלים אותנו לא אחת כמה זמן לוקח כל טיפול, זאת על מנת להבטיח כי מדובר על טיפול קצר. אורך טיפול הלייזר משתנה ותלוי במספר פרמטרים:

  • מידת שיתוף הפעולה של המטופל עם המטפל.
  • גודל האזור שבו מסירים את השיער.
  • ככל שמתקדמים בתכנית, הטיפול קצר יותר.

והכי חשוב: אתם מפקידים את גופכם בידיים טובות!

אז רגע לפני שגם אתם מגשימים את חלום הגוף החלק שלכם, דעו דבר נוסף: לא רק שאנו עושים שימוש במכשור מתקדם שמפחית את הסיכוי לכאבים, אלא שמי שמטפל בכם הוא הצוות המקצועי ביותר. המטפלים אצלנו הינם מטפלים מוסמכים, כאשר כל אחד מהם עבר הכשרות מקצועיות על מנת להעניק לכם את הטיפול הראוי והאיכותי ביותר.

גוף חלק משיער מתחיל בפגישת ייעוץ ב"אמריקן לייזר"! לפרטים נוספים אודות חבילות טיפולים משתלמות, פנו אלינו עוד היום! בנוסף, אנו מציעים חבילת טיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה (מלבד אזור הפנים), כך שתוכלו לנצח להיות חלקים משיער!