האם ישנם סיכונים בהסרת שיער בלייזר?

גוף חלק – עבור גברים וכנשים, מסתמן כגוף האטרקטיבי, הנקי והאסתטי ביותר. אם גם אתם השתעבדתם שנים רבות לגילוח גופכם או להסרה כואבת באמצעות שעווה, דעו כי אין באמת סיבה. שיטת הלייזר נחשבת לשיטה הבטוחה והיעילה ביותר – כזו שמספקת לכם תוצאות לפרק הזמן הארוך ביותר. מאחר ומדובר על שיטה שעונה על הצורך של רבים בצורה מושלמת, ישנם אלו שמתעקשים ותוהים: האם הורדת שיער בלייזר מגלמת בתוכה בכל זאת סיכונים?

אם מתמקדים לרגע בשיטות השעווה והגילוח, הרי שהסיכונים ברורים: חשש כי יתפתחו אודם וגרד על העור, וכי השיער ישוב לצמוח בתוך מספר ימים. ומה באשר לסיכונים של שיטת הסרת השיער בלייזר? הגיע הזמן להכיר אותם אחת ולתמיד:

הסרת שיער בלייזר – טיפול בטוח!

ב"אמריקן לייזר" אנו מתחילים את המסע עם כל לקוח בפגישת ייעוץ. מעבר לכך שחשוב לנו להכיר כל לקוח, גם חשוב לנו להעביר לו מידע חיוני אודות אופי הטיפול. אנו שמחים ליידע את קהל הלקוחות שלנו וגם את קהל המתעניינים, כי הטכניקות והמכשירים בהם אנו עושים שימוש, עומדים בתקנים מחמירים ביותר, ואושרו גם על ידי משרד הבריאות הישראלי. הודות למיכשור המתקדם שלנו ולשיטות העבודה, אנו יכולים להפחית משמעותית את הסיכוי להופעתן של תופעות לוואי. עם זאת, גם במידה ויופיעו כאלו, מדובר על תופעות נסבלות שאולי מוכרות לכם משיטות טיפול אחרות…

תופעות לוואי וסיכונים בטיפול הסרת שיער בלייזר

כשמדברים על הסרת שיער בלייזר סיכונים עולים מיד כמשהו אפשרי. מדוע? משום שאנשים מנסים להבין איך יכול להיות שאכן מוצע טיפול יעיל ונוח כל כך, מבלי שיש לו חסרונות. האחריות שלנו היא ליידע לפני תחילת הטיפול באשר לתופעות הלוואי האפשריות, תוך שחשוב לנו לציין: מדובר על תופעות שעלולות להתרחש, ולא על כאלו שבהכרח יופיעו אצל כל לקוח. אילו תופעות אפשריות לאחר הטיפול?

  • אודם וגרד באזור ההסרה.
  • נפיחות נקודתית.
  • כוויות שטחיות.

שימו לב כי כל תופעות הלוואי האפשריות, הן תופעות שמוכרות לכם מהסרות שיער בשיטות אחרות – בגילוח ובשעווה. ההבדל היחיד? התוצאה. בעוד הסרה בגילוח או שעווה מספקת תוצאות לתקופה קצרה, הסרת השיער בלייזר מעניקה לכם שקט וגוף חלק לתקופה ארוכה.

"רגע, אלו תופעות לוואי שנמשכות לנצח?"

מובן שלא! כל תופעת לוואי היא תופעה שמלווה את הטיפול הספציפי. לרוב, יהיה ניתן לחוש בהטבה משמעותית כעבור שעה מסיום הטיפול. במקרים קיצוניים יותר, תופעת הלוואי תהיה נוכחת למשך 72 שעות, ובהדרגה תיעלם. כאמור, אנו עושים כל שביכולתנו על מנת למזער את הסיכוי להופעת תופעות הלוואי, אך לא תמיד יכולים לצפות איך יגיב כל מטופל לטיפול.

"ומה לגבי כוויות? זה מפחיד אותי נורא"

אנו מציינים ברשימת תופעות הלוואי גם כוויות, זאת מאחר ואנו מאמינים בשקיפות מלאה אל מול הלקוחות שלנו. עם זאת, כוויה נחשבת לתופעת לוואי חריגה, שמופיעה רק במקרים קיצוניים. על כל פנים, במקרה בו מופיעה כוויה, אנו נעניק טיפול מיידי ראוי על מנת להקל את הסימפטומים. נשוב ונציין כי אנו עושים שימוש במכשור המתקדם ביותר – זאת על מנת למנוע מראש ככל הניתן תופעות מסוג זה.

חולמים על גוף חלק 365 ימים בשנה? לנו יש חבילות משתלמות להסרה עם טיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה בכל אזורי הגוף! לפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום!