באיזה גיל אפשר להתחיל טיפולי הסרת שיער בלייזר?

כבר בגיל ההתבגרות, נערות ונערים מאמצים לעצמם שיטות שונות להסיר את השיער מגופם. מהר מאד מגיעים להבנה כי הסרה באמצעות שעווה או גילוח, מספקת תוצאות לטווח הקצר בלבד. וכך, צפה לה תחושה של "מלחמת התשה", שיער ששב לצמוח תוך מספר ימים והשקעה כספית קבועה שהופכים מחויבים לה. לא מפתיע כלל אם כן מדוע צעירים רבים תוהים: מהו הגיל שבו אפשר להתחיל להסיר שיער מהגוף בשיטת הלייזר?

ב"אמריקן לייזר", חשוב לנו מאד להעניק את השירות האיכותי והמקצועי ביותר לכל לקוח. מטרת פגישת הייעוץ המקדימה שלנו, היא להבין האם הלקוח אכן יכול להפוך מועמד להסרת שיער בלייזר. כשם שלא נמליץ על הסרת השיער לאנשים שהשיער שלהם בהיר מדי, כך גם לא נמליץ על הסרת השיער לנערים ונערות שגילם פחות מ-16.

"אני בטוחה שאני רוצה את הגוף חלק, לא רוצה לחכות עוד"

אנו מקבלים בברכה כל אחד שמעוניין להסיר שיער מגופו, ובכל איזור. עם זאת, חשוב לנו שבסיום התהליך, כל לקוח שלנו יהיה מרוצה ושבע רצון. מאחר ואנו לא יכולים להתחייב על תוצאות אידאליות לנערים ונערות מתחת לגיל 16, אנו ממליצים שלא להתחיל להסיר שיער בגילאים צעירים אלו. והסיבה? הסרת שיער בגילאים צעירים לא אפקטיבית. הגוף צריך להשלים את מחזור צמיחת השיער, כך שמדובר בעיקר על שיקול פיזיולוגי. כל עוד הגוף צמיחת השיער בגוף תמשיך, שיטת הלייזר לא תספק את התוצאות המירביות.

כמו כן, חשוב לנו לציין דבר נוסף. לעתים, בגילאים צעירים מדי, בני נוער מושפעים ממובילי דעת קהל ומהסטנדרט שהם מציבים. לעתים, הבחירה שמתקבלת איננה תוצר של רצון פנימי, אלא דווקא של לחצים מהסביבה. זו הסיבה כי אנו מאפשרים את הורדת השיער בלייזר אצלנו רק מגיל 16 ובאישור הורה בלבד.

יום הולדת 16 מתוק עם הסרת שיער בלייזר!

בנות צעירות מתחילות להסיר את השיער מגופן בגילאים מוקדמים, סביב גיל 14. הרצון ליהנות מגוף חלק משיער מובן, אך בכל הקשור להסרת השיער בלייזר, כדאי להמתין לטובת מקסום התוצאות. גיל 16 הינו גיל סביר להתחיל את טיפולי הסרת שיער, אך לעתים נמליץ להמתין אפילו עוד טיפה בכדי להבטיח שתוצאות הטיפול אכן יהיו משביעות רצון. כך או כך, אנו ממליצים בחום על פגישת ייעוץ אישית, שבה נוכל יחד לאמוד את סיכויי הצלחת הטיפול עם בחינת אופי ועובי השערה, הצבע שלה וצפיפות השיער.

"אני רוצה להסיר שיער בלייזר כדי לא להתעסק עם זה יותר"

כל עוד מתחילים את הסרת השיער בלייזר בגיל נכון ומתאים, התוצאות אכן מספקות. עם זאת, חשוב לנו לציין כי התוצאות אינן לצמיתות. בעת שמשווים את התוצאות שבין הסרת השיער בלייזר ובין הסרה באמצעות שעווה או גילוח, משתקפת תמונה חד משמעית: התוצאות של הסרת השיער בלייזר איכותיות יותר ומשאירות את הגוף חלק לפרק זמן ארוך יותר. ישנה סבירות כי השיער ישוב לצמוח, אך אצלנו ב"אמריקן לייזר" מוצעת חבילת טיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאה (מלבד אזור הפנים).

חולמת על רגליים וידיים חלקות? גם אתה רוצה להסיר שיער מהחזה ומהגב? הסרת שיער בלייזר ב"אמריקן לייזר" במחירים משתלמים! פנו אלינו עוד היום לפרטים נוספים.