האם גיבורי העל עברו הסרת שיער בלייזר?!

האם גיבורי על הם בהכרח גברים עם חזה חלק? אם אתם צופים אקראיים של סדרת היקום של מארוול, שיער החזה של הגיבורים לא בהכרח עומד בראש סדר העדיפויות שלכם. עם זאת, מעריצים אדוקים של היקום המסעיר של מארוול שמו לב לתופעה מעניינת שמאפיינת את כל סרטי הסדרה: כשגיבורי העל של מארוול, כולם בלי יוצא מהכלל, מורידים את החולצה, מתגלה תחתיה גוף שרירי, מעוצב היטב ובעיקר חלק לחלוטין משיער. האם הם עברו הסרת שיער בלייזר, או שכוח העל שלהם מוביל לנשירת שיער?

הצלת עולם – והסרת שיער

סדרת סרטי הקולנוע שעוקבת אחר היקום של מארוול וגיבורי העל המאכלסים אותו הפכה ללהיט ענק, הודות לסדרות סרטים כמו "איירון מן", "הנוקמים", "קפטן אמריקה" ו"שומרי הגלקסיה", ומבוססת על הקומיקס של מארוול שיצא לראשונה בשנות ה-40. בהתחשב בתקופה בה יצא הקומיקס, מפתיעה העובדה שאיש מהגברים האלה לא הצליח לגדל ולו שערה אחת על החזה, בהנחה שבשנים ההן הסרת שיער חזה בקרב גברים לא הייתה פופולרית כמו היום או בכלל.

העקביות המפתיעה בגזרת שיער החזה הנעדר של גיבורי העל משכה את תשומת ליבם של לא מעט צופים. "האם בין הצלת עולם אחת לשניה מצאו גיבורי העל את הזמן לבקר אצל מורטות שיער או לעבור הסרת שיער בלייזר?", תהה גולש אחד בתגובה לכתבה. ואכן, התופעה בולטת בעיקר נוכח העובדה שלא מעט מהשחקנים שמגלמים את גיבורי העל כבר הופיעו בתפקידים אחרים בעבר, נטולי חולצה אף הם, במסגרתם הציגו לראווה את שיער החזה שלהם. משמעות הדבר היא שאחת מדרישות התפקיד של גיבור-על היא חזה חלק ונקי משיער. כלומר מישהו ממארוול העריך את כישוריהם, תבונתם והתושייה שלהם, אבל סבר ששיער חזה עלול להפחית מהחזות ההירואית שלהם.

דרישה – כוחות על והסרת שיער בלייזר

כשכריס אוונס גילם את ג'וני סטורם ב"ארבעת המופלאים" של FOX עוד היה לו שיער חזה מפואר, אבל ברגע שהוא נחת ב"קפטן אמריקה: הנוקם הראשון" החזה שלו הפך חלק למשעי. באותו סרט ממש סבסטיאן סטן מגיע עם פלומה נאה על מרכז החזה. ב"קפטן אמריקה: חייל החורף" הוא כבר לא לקח סיכון ועבר דרך מכון הלייזר הקרוב, למרות שרוב הגברים יסכימו ששיער חזה בחורף הוא עניין חיוני למדי. רוברט דאוני ג'וניור, הלא הוא איירון מן, עבר הסרת שיער באזור החזה מסיבה הגיונית – הכור הקטן שמעניק לו אנרגיה ממוקם בדיוק שם, ואף אחד לא היה רוצה שתתקע לו שערה באחד המנגנונים.

היוצא מהכלל הוא דווקא פול ראד, שגילם את גיבור העל אנטמן, שדווקא הצליח לשמור על שיער החזה הגברי שלו אבל אולי זה פשוט בגלל שכולם היו המומים לגלות שיש לו קוביות בבטן. מי היה מאמין.

אחת ההשערות שהועלו, אגב, לסיבה בגללה מארוול מקדמת סטנדרט יופי הכולל הסרת שיער, הוא שמכיוון שמדובר בגיבורי על ושרירים בולטים הרבה יותר על רקע עור חלק, היקום של מארוול מקבל אל שורותיו רק גברים עם חזה נקי משיער.

הסרת שיער בלייזר – לא רק לגיבורי על

אתם לא חייבים להיות גיבורי על ביקום של מארוול כדי ליהנות מגוף חלק ואסתטי. אצלנו באמריקן לייזר אין צורך בכור אנרגיה במרכז הגוף כדי לעבור הסרת שיער. ברשת המרפאות שלנו, שסניפיה פרושים ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום, תמצאו את מיטב הטכנולוגיה. אנו מבצעים טיפולי הסרת שיער בלייזר ומציעים חבילות מיוחדות ללא הגבלה עד לתוצאה, על מנת שכל אחד ואחת ממטופלינו יוכלו להרגיש חלקים מוכנים לכל מצב, בכל שעה, כמו גיבורי על.

למידע נוסף מלאו את פרטיכם בטופס שבתחתית הכתבה ונשמח ליצור עמכם קשר.