הסרת שיער – בשדה התעופה?!

עבור רוב האנשים טיסות הן תחילתה של חופשה שהנופשים שואפים להגיע אליה מוכנים. אבל השוהים בשדה תעופה בארה"ב נדהמו למראה אשה אחת, שהשלימה את ההכנות לחופשה שלה ועברה הסרת שיער על כסאות ההמתנה בשדה.

חופשות ונופשים הן עניין תובעני. לא פעם נדרשות מהנופשים לא מעט הכנות מראש. אם אלו אריזות ממושכות ומוקפדות או אפילו תור אצל הקוסמטיקאית והספר כדי לוודא שתיראו במיטבכם לקראת החופשה והטיול.

אולם לפעמים אותם חובבי נופשים מתקשים לתכנן את לוח הזמנים שלהם היטב ומגלים שאין להם מספיק זמן להשלמת ההכנות. זה כנראה היה המקרה של האשה שנצפתה בשדה התעופה בטמפה, ארה"ב לאחרונה. האשה דחתה את הסרת שיער הרגליים שלה לרגע האחרון, ממש אחרון, ונצפתה עוברת הסרת שיער ממש לפני העלייה למטוס.

תמונה של המחזה המדהים הגיעה, כמובן, לאינטרנט. בתמונה אפשר לראות אשה בלונדינית ישובה על מושב בטרקלין שדה התעופה, לבושה במראה ספורטיבי – טייץ ונעלי ספורט זרחניות, ושוק הרגל שלה חשוף.

לטענת הצלמת עסקה האשה שבתמונה בהסרת שיער מהרגליים שלה באמצעות פינצטה. לדברי הנוכחים היא החלה ברגל אחת ומשסיימה עברה בנון שלנטיות לרגל השניה.

כפי שניתן להבין, המצולמת לא גילתה עניין באופן בה הפעולה הבלתי שגרתית שלה עלולה להשפיע על אחרים בסביבתה. גורלן של השערות שנתלשו היה פשוט – הן נשרו אל רצפת שדה התעופה.

הסרת שיער - בשדה התעופה

הסרת שיער – גם במטוס

תמונה נוספת שפורסמה באתר Express.co.uk  היא של גבר שמגלח את שיער הפנים שלו עם מכונת גילוח חשמלית, באמצע המעבר בין הכסאות בתוך המטוס. "בזמן שכל הטסים האחרים התארגנו במושב שלהם, הוא פשוט עמד שם והתגלח. הוא אפילו ניקה את המכונה שלו והמשיך הלאה לגילוח שלם, שערות אף והכל", העידה אחת הטסות.

הסרת שיער בלייזר באמריקן לייזר

אם אתם מעדיפים להגיע מוכנים וחלקים תמיד לחופשות שלכם, ממש אין צורך לחכות לרגע האחרון. אנחנו באמריקן לייזר מבצעים הסרת שיער בלייזר באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם.

בעזרת טיפולי הסרת שיער בלייזר באמריקן לייזר, תוכלו לדעת שתמיד תהיו חלקים, אסתטיים ומוכנים לכל בילוי, טיסה וחופשה שבאופק. למידע נוסף השאירו פרטים בתחתית הכתבה.