איך בוחרים שיטה לניתוח הסרת משקפיים?

איך בוחרים שיטה לניתוח הסרת משקפיים?

כל מה שאתם יודעים בשלב זה, הוא שאתם פשוט רוצים לראות טוב יותר. ההשתעבדות לעדשות מתישה אתכם והתלות במשקפי הראייה פשוט לא בשבילכם? ב"אמריקן לייזר" תוכלו גם אתם ליהנות משיטות שונות ואיכותיות להסרת המשקפיים. כל עוד יש לכם ליקוי ראייה שפוגע באיכות חייכם, אנו מזמינים אתכם אלינו לבדיקת התאמה ללא עלות!

"חבר המליץ לי על השיטה שהוא עשה. גם אני רוצה כזו"

ניתוח להסרת משקפיים מתבצע בהתאמה אישית. שיטה שהתאימה לאדם אחד, לא בהכרח תתאים לאחר. אנחנו ב"אמריקן לייזר", מבצעים שלל בדיקות מקדימות במטרה להתאים השיטה האידאלית ביותר לכל לקוח שלנו. השיטה נבחרת בהתאם לחוות הדעת המקצועית של המומחים שלנו ובהתחשב בתוצאות הבדיקה.

השיטות בהן אנו עושים שימוש ב"אמריקן לייזר":

  • שיטת EBK להסרת משקפיים – נכון להיום, אחת הטכנולוגיות המתקדמות והמדוברות ביותר בתחום הסרת המשקפיים, היא שיטת EBK. לא כולם מודעים לכך, אך מדובר על פיתוח ישראלי, שבשורתו הופצה מחוץ לישראל וזכתה לשבחים רבים. שיטת ה-EBK היא "הגרסה המשופרת" של שיטת PRK. שיטת ה- EBK מבוססת על עיקרון פשוט: קילוף מדויק ועדין של שכבת האפיתל. הייחוד של השיטה נעוץ בין היתר במכשיר הייחודי בו נעשה שימוש, המבטיח כי הקרנית לא תיפגע במהלך קילוף האפיתל. אחד היתרונות הבולטים של תהליך זה הוא התוצאות המדויקות, וגם ההחלמה המהירה שמספקת למטופל ראייה מיטבית תוך זמן קצר.
  • שיטת ה-LASIK – כאמור, אנו מתאימים את שיטת הסרת המשקפיים לכל מטופל ברמה האישית. שיטה זו מוצעת למטופלים המאופיינים בקרנית דקה, או כאלו שמספרם נמוך.
  • שיטת ה- Custom LASIK  שיטה זו מוכרת לקהל הרחב, זאת מאחר והיא מספקת תוצאות מעולות ושביעות רצון גבוהה מאד מצד המטופלים. העיקרון: חיתוך הקרנית ולאחר מכן שלב השיוף. בנוסף, ההחלמה מתהליך זה מאד מהירה, כאשר תופעות הלוואי מעטות וחלקן נדירות. מדובר על הסרת משקפיים המותאמת אישית למטופל. כלומר, הטיפול מתמקד בתכונות הספציפיות המאפיינות את עין המטופל – זאת בשונה משיטות אחרות המבוססות על מפרט טיפול זהה. בהתאם לתוצאות הבדיקה המפרטות את "תכונות העין", מתבצע הטיפול הייחודי המותאם אישית.

הסרת משקפיים בלייזר לא כואבת!

שלל המיתוסים והאגדות האורבניות ככל הנראה הגיעו גם לאוזניכם. תשמחו לדעת כי הטיפול בלייזר אינו כואב, ובמרבית המקרים המטופלים מתקשים להאמין כי הניתוח נגמר. מדובר על תהליך קצר שאורך כמה דקות, כאשר לאחריו נדרשת החלמה בסיסית. מיד לאחר הניתוח, תקבלו מאיתנו הדרכה מלאה לטובת החלמה מהירה, בטוחה ובריאה.

אז מה עוד חשוב לדעת לפני הסרת משקפיים בלייזר?

  • כאמור, בדיקת ההתאמה הינה בגדר חובה. מעבר לכך שאנו רוצים להתאים לכם את השיטה המתאימה לכם ביותר, הרי שלא כל מועמד מתאים להסרת משקפיים בלייזר. אנו מבצעים את כל הבדיקות הנדרשות – למענכם ובשבילכם כאשר הבדיקות נעשות ע"י הרופא המנתח ואופטומטריסט.
  • לאחר הניתוח לא תוכלו לנהוג ולא להיחשף לשמש. אנו ממליצים בחום להגיע עם מלווה קרוב שיסייע לכם בביצוע פעולות פשוטות עד שתגיעו לביתכם.
  • היצמדות להנחיות הצוות לפני התהליך ובסיומו, תתרום משמעותית להחלמה מהירה ולתוצאות משביעות רצון.

אז גם אתם רוצים לראות את העולם דרך משקפיים ורודים אך בלי משקפיים? תאמו איתנו עוד היום בדיקת התאמה ללא עלות!